HYVÄÄ JOULUA !
Posted: Sat 24.12.2016 14:00
Toivotan hyvää ja rauhaisaa Joulua kaikille beagle-tautiin sairastuneille! Luoja suuressa viisaudessaan julisti näille main jänisten joulurauhan alkaneeksi jo pari viikkoa sitten paksun lumen ja karkean kelin muodossa. Pitäkää huolta läheisistänne ja tietysti beagleistänne.
Toivottelevat: Ilmari ja Bopi
Toivottelevat: Ilmari ja Bopi