HYVÄÄ JOULUA !

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
imppa
Posts: 231
Joined: Wed 25.10.2006 16:01
Location: Kajaani

HYVÄÄ JOULUA !

Post by imppa »

Toivotan hyvää ja rauhaisaa Joulua kaikille beagle-tautiin sairastuneille! Luoja suuressa viisaudessaan julisti näille main jänisten joulurauhan alkaneeksi jo pari viikkoa sitten paksun lumen ja karkean kelin muodossa. Pitäkää huolta läheisistänne ja tietysti beagleistänne.
Toivottelevat: Ilmari ja Bopi
Post Reply