kanahaukat ilmatilassa?
Posted: Sat 25.08.2007 14:49
Tälle aamulle 2 näköhavaintoa kahdessa eri maastossa. Vanhemmalla koiralla oli yöjälki, mutta ei saanut ylös. Yhteensä 5h hakua 2 koiralla. 3 eri maastossa kävimme ja kanahaukat juuri niissä varmojen jänesten olinpaikalla. Onko niin , et ei lähde juokseen, kun potkimalla?? Onko muilla mitään kokemuksia??
Toivottavasti lähtevät muuttomatkalle
!!