Page 1 of 1

Kauden eka ajo ;-)

Posted: Thu 21.06.2007 11:07
by stp
Olimme eilen pyörälenkillä metsäautotiellä ja sattui tällainen tapaus.

http://www.origonet.net/samip/videot/lenkilla.mp4

Pitää laittaa ajopäiväkirjaan. Oikeastaan parasta kerkesi tapahtua jo aikaisemmin, mutta meni aikaa kun sain kamerakännyn asentoon. Lindasta päätellen haisi mukavalta...epäilemättä tiellä oli vieraillut ennen meitä joku muu eläin!

Posted: Thu 21.06.2007 11:18
by Sinttura & Junttura
Mun koneelta ei pääse kattomaan...tai ei oo varmaan tarvittavia ohjelmia koneella.

Posted: Thu 21.06.2007 16:52
by Sohvi
Eipä näy meilläkään.

Posted: Thu 21.06.2007 17:00
by Remu
Meillä näkkyy. Teillä juostaan kovaa pyörän vieres ja oikee kolmisin. :)

Posted: Fri 22.06.2007 12:07
by stp
Ainakin tuo Applen QuickTime soitin toistaa noita mp4 videoita samoin se nokian pc-suiten mukana tullut mediasoitin. Nämä kännykkä versiot eivät tosin laadulla häikäise, mutta vauhti on kova, yhdellä kädellä tangosta kiinni, toisessa kädessä puhelin. Koira ovat kaikki kiinni omatekoisessa springerissä. Paras laulu kuului tosin ennemmin, meni aikaa kun sain kuvauskaluston valmiiksi. Tuo paikka pitää testata heti 20.8. sillä siinä kohdassa ei ole tullut koiria käytettyäkään.