Kauden eka ajo ;-)
Posted: Thu 21.06.2007 11:07
Olimme eilen pyörälenkillä metsäautotiellä ja sattui tällainen tapaus.
http://www.origonet.net/samip/videot/lenkilla.mp4
Pitää laittaa ajopäiväkirjaan. Oikeastaan parasta kerkesi tapahtua jo aikaisemmin, mutta meni aikaa kun sain kamerakännyn asentoon. Lindasta päätellen haisi mukavalta...epäilemättä tiellä oli vieraillut ennen meitä joku muu eläin!
http://www.origonet.net/samip/videot/lenkilla.mp4
Pitää laittaa ajopäiväkirjaan. Oikeastaan parasta kerkesi tapahtua jo aikaisemmin, mutta meni aikaa kun sain kamerakännyn asentoon. Lindasta päätellen haisi mukavalta...epäilemättä tiellä oli vieraillut ennen meitä joku muu eläin!