Page 1 of 1

Posted: Sat 16.06.2007 11:17
by Remu
Toisella koirallani, ei tosin beagle, oli luovutusiässä alapurenta, joka kuitenkin korjaantui iän myötä, korjaantui ennen kuin menimme pentunäyttelyihin, eli ennen 7kk ikää. En sitten osaa sanoa miten on, kun koirasi on "jo" 7kk. Jos alapurenta jää, niin käsittääkseni siitä tulee sanomista näyttelyissä. Niin ja tietysti se, kuinka suuri alapurenta on, vaikuttaa korjaantumismahdollisuuksiin. Toivotaan, että alapurenta kasvaa pois. Käsittääkseni alapurenta on kuitenkin parempi ongelma koiran kannalta kuin yläpurenta, ainakin koira pystyy kauhomaan alaleuallaan kunnolla ruokaa kupista. :wink: