Page 1 of 1

Beaglejalostuksen äärellä Idän lohkon koulutustapahtumassa

Posted: Mon 29.07.2019 10:01
by VvM
Lämmin Kiitos Idän lohkon puuhahenkilöille hienosta kennelhenkisestä tapahtumasta viime lauantaina, 27.7.2019.

Oli upeaa, että paikalle oli saapunut näin runsaasti beaglejalostuksesta kiinnostuneita. On mukava käydä puhumassa itselle tärkeästä aiheesta, kun kuulijakunta on osallistuvaa ja aktiivista. Kiitos tästä mahdollisuudesta.

Beagleterveisin
Vesa