Page 1 of 1
lehti
Posted: Wed 19.12.2018 10:32
by Titi Rolin
Onko odotettavissa järjestön lehteä vielä enn joulua?
Oikein hyvää Joulua kaikille!
Eiköhän se ole tulossa...
Posted: Wed 19.12.2018 11:42
by Hare
"Ilmestymiskuukaudet ovat helmi- kesä- elo- ja joulukuu. Joulukuun numero
ilmestyy jouluviikolla, muut ilmestymiskuukauden toisella viikolla. Aineiston on oltava toimituksessa ilmestymiskuukautta edeltävän kuukauden 15. päivään
mennessä.", sanotaan tuolla lehden tiedostoissa.
Eli voimme rauhassa ootella lehteä vielä.
Joulukuun lehteen odotetaan aina juttu Ajovoittajasta, joten senkin vuoksi varmaan ilmestymisaika on laittettu jouluviikolle.
Posted: Wed 19.12.2018 14:17
by Mehtokummun
Tänäänhän tuota postista tupsahtikin tuota odotettua lukemista.