Page 1 of 1

lehti

Posted: Wed 19.12.2018 10:32
by Titi Rolin
Onko odotettavissa järjestön lehteä vielä enn joulua?
Oikein hyvää Joulua kaikille!

Eiköhän se ole tulossa...

Posted: Wed 19.12.2018 11:42
by Hare
"Ilmestymiskuukaudet ovat helmi- kesä- elo- ja joulukuu. Joulukuun numero
ilmestyy jouluviikolla, muut ilmestymiskuukauden toisella viikolla. Aineiston on oltava toimituksessa ilmestymiskuukautta edeltävän kuukauden 15. päivään
mennessä.", sanotaan tuolla lehden tiedostoissa.

Eli voimme rauhassa ootella lehteä vielä. ;)

Joulukuun lehteen odotetaan aina juttu Ajovoittajasta, joten senkin vuoksi varmaan ilmestymisaika on laittettu jouluviikolle.

Posted: Wed 19.12.2018 14:17
by Mehtokummun
Tänäänhän tuota postista tupsahtikin tuota odotettua lukemista.