Geenitutkimukset
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
Geenitutkimukset
Osuiko silmään syyskuun Koiramme-lehdestä geenitutkimuskeissi liittyen pohjanpystykorviin?
Niin, en tiedä osuiko silmään, mutta ainakin tuo tuli luettua.
On tullut joskus 1980-luvulla Vanhassa Viikissä tullut harrastettua myös kotieläinten jalostustiedettä ja niillä kulmillahan Hanneskin nykyisin toimii.
Eli hyvä asia voi joskus kääntyä itseään vastaan ja tuo kaupallisuus.
Onneksi meillä on Kirsi, joka on tosi pätevä kennelnainen.
On tullut joskus 1980-luvulla Vanhassa Viikissä tullut harrastettua myös kotieläinten jalostustiedettä ja niillä kulmillahan Hanneskin nykyisin toimii.
Eli hyvä asia voi joskus kääntyä itseään vastaan ja tuo kaupallisuus.
Onneksi meillä on Kirsi, joka on tosi pätevä kennelnainen.
Epäilemättä.
Toki myös Genoscoper ja sen edeltäjä voisivat kehittyä... Minulle on jo kolmesti tullut lisätietojen täydennyspyyntö Norjaan myydystä koirasta. En muista miten ensimmäisellä kerralla mutta toisella kerralla pyysin että lähettävät tietojen täydennyspyynnön ruotsiksi Norjaan, ilmoittivat ettei onnistu tietojen täydennys jos koira ei ole enää Suomessa... Selitystä en saanut. Jokunen aika sitten tuli taas täydennyspyyntö samasta koirasta, en ole asiaan reagoinut. Ja koiran tiedoilla voisi olla merkitystä kun sillä jälkeläisiäkin on jo useassa polvessa.
Toki myös Genoscoper ja sen edeltäjä voisivat kehittyä... Minulle on jo kolmesti tullut lisätietojen täydennyspyyntö Norjaan myydystä koirasta. En muista miten ensimmäisellä kerralla mutta toisella kerralla pyysin että lähettävät tietojen täydennyspyynnön ruotsiksi Norjaan, ilmoittivat ettei onnistu tietojen täydennys jos koira ei ole enää Suomessa... Selitystä en saanut. Jokunen aika sitten tuli taas täydennyspyyntö samasta koirasta, en ole asiaan reagoinut. Ja koiran tiedoilla voisi olla merkitystä kun sillä jälkeläisiäkin on jo useassa polvessa.
Last edited by Corner on Sat 07.10.2017 9:02, edited 1 time in total.
Tossa jo edellä puhuttiin tässä vaiheessa sen verran asiaa, että siihen en puutu, mutta näin koirattomanakin yhtyisin nim. Maken sanoihin, että tieto tuo tuskaa.
Rotu on niin hieno käyttö/näyttely, että sitä pitää vaalia.
Kyllä Beagle näyllään ja käytöksellään jonkun hermosolun ihmisessä rauhoittaa.
Rotu on niin hieno käyttö/näyttely, että sitä pitää vaalia.
Kyllä Beagle näyllään ja käytöksellään jonkun hermosolun ihmisessä rauhoittaa.