Geenitutkimukset

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
Corner
Posts: 719
Joined: Tue 27.11.2007 14:55

Geenitutkimukset

Post by Corner »

Osuiko silmään syyskuun Koiramme-lehdestä geenitutkimuskeissi liittyen pohjanpystykorviin?
MakeW
Posts: 96
Joined: Thu 26.10.2006 18:50

Post by MakeW »

Niin, en tiedä osuiko silmään, mutta ainakin tuo tuli luettua.

On tullut joskus 1980-luvulla Vanhassa Viikissä tullut harrastettua myös kotieläinten jalostustiedettä ja niillä kulmillahan Hanneskin nykyisin toimii.

Eli hyvä asia voi joskus kääntyä itseään vastaan ja tuo kaupallisuus.

Onneksi meillä on Kirsi, joka on tosi pätevä kennelnainen.
Corner
Posts: 719
Joined: Tue 27.11.2007 14:55

Post by Corner »

Epäilemättä.

Toki myös Genoscoper ja sen edeltäjä voisivat kehittyä... Minulle on jo kolmesti tullut lisätietojen täydennyspyyntö Norjaan myydystä koirasta. En muista miten ensimmäisellä kerralla mutta toisella kerralla pyysin että lähettävät tietojen täydennyspyynnön ruotsiksi Norjaan, ilmoittivat ettei onnistu tietojen täydennys jos koira ei ole enää Suomessa... Selitystä en saanut. Jokunen aika sitten tuli taas täydennyspyyntö samasta koirasta, en ole asiaan reagoinut. Ja koiran tiedoilla voisi olla merkitystä kun sillä jälkeläisiäkin on jo useassa polvessa.
Last edited by Corner on Sat 07.10.2017 9:02, edited 1 time in total.
MakeW
Posts: 96
Joined: Thu 26.10.2006 18:50

Post by MakeW »

No, olen 35/25 vuotta kulkenut ajokokeissa ja yli 20 vuotta näyttelyissäkin - ehkä jo jotain oppinut, mutta ikä taitaa loppua kesken.

Kuitenkin vaikka tieto lisää tuskaa, niin ei se aina ole pahasta.

Yleensä, jos vain aistit vielä toimii, kannatta pitää silmät ja korvat auki.
KeijoN
Posts: 770
Joined: Tue 04.10.2005 11:57
Location: Laukaa

Post by KeijoN »

Tossa jo edellä puhuttiin tässä vaiheessa sen verran asiaa, että siihen en puutu, mutta näin koirattomanakin yhtyisin nim. Maken sanoihin, että tieto tuo tuskaa.
Rotu on niin hieno käyttö/näyttely, että sitä pitää vaalia.
Kyllä Beagle näyllään ja käytöksellään jonkun hermosolun ihmisessä rauhoittaa.
Post Reply