SBJ:ssä tsempataan..

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
asippa
Posts: 60
Joined: Sun 30.10.2005 17:05
Location: Oulu

SBJ:ssä tsempataan..

Post by asippa »

SBJ:ssä on tekemisen meininki. Nuo asiat ja tapahtumat eivät synny tyhjästä.

Viimeinen lehti oli vakuuttava todiste siitä innostuksesta, asenteesta ja ennen muuta osaamisesta jota asian ympärillä on.
Niin asiallisesti kuin ulkoasullisestikin lehti oli hieno. Lehdessä on reilusti vastinetta jäsenmaksulle.
Suuri kiitos kaikille asiaa edesauttaneille.
Post Reply