Puolitoista vuotiaan Peräpöksän Piian ääni näytettä. Ei ollut sen paremmin tarkoitus mitään kuvailla, mutta sitten muistin että' mullahan on kamera autossa ja saman tien kuvaamaan. Laatuhan ei ole kummoinen , mutta kyllä siinä ne kaikki kuvauskohteet tarkkaan katsoen ajoittain vilahtelee.
Siitä olen ylpeä kun tuo Peräpöksäläinen äänenlaatu tuntuu periytyvän jälkikasvulle. Piikahan on lapsi vielä oikein kunnon ajoihin, mutta tänään näytti jo jonkin moista sitkeyttä ylipäätään. Äänen annolleen saisi olla jäykempikin, mutta metsästystä ja saalista ajatellen toimii jo koiran lailla.
Jottei jää väärää kuvaa niin kerrottakoon, että Piian emältä Huuhkajan Viiviltä alkoi palaa päreet autossa kun tuo ajo nyt noin läheltä meni ja useampaan kertaan vielä.
linkki videoon:
https://www.youtube.com/watch?v=N4156iOkhV0
"Suitsat" video
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
Peräpöksän Piika ja emänsä Huuhkajan Viivi
Ajohaluja näyttäisi riittävän, vaikka ajatin molempia koiria ensiksi erikseen ja sitten vielä yhdessä. Välillä piti tehdä tilaa hirvimiehille ja haettaa uusi ajettava eri puolelta seuran aluetta. Säheltämistähän tuo kuvaus oli, kun piti koirat saada kiinni tuon kuvauksen kohdalla ja onnistuin. https://youtu.be/0d0_Bw67Wf0