Ensistää kiitos kaikille Oikarissa viikonloppuna koulutukseen osallistuville ja ennenkaikkee uusille varttijavaille TUOMAREILLE, jos en ihan väärin muista niin kaikkiaan kolmetoista.
Minullehan tää on pienoinen juhlavuosi, kun tulee kolmekymmentä vuotta täyteen kun olen tätä lajia harrastanut, sekä tuomarikertojakin 200, ennenkuin kausi päättyy.
Silti täytyy sanoo, että kyllä Annen ja Maareten luenointiin kannatti osallistua, kyllä uutta tietoo tuli, heidän mielyttävää luenointityyliä kuulostallessa.
Aika meni yllättävän nopeasti.
Meidän Topikin oli siellä, joka luovutti Keski-Suomen Beaglelle viirin, josta kiitos hänelle !!
Ainakin minusta hieno tapahtuma !!
Oikarin tapahtuma
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa