jalostus

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
KeijoN
Posts: 770
Joined: Tue 04.10.2005 11:57
Location: Laukaa

jalostus

Post by KeijoN »

ok
Last edited by KeijoN on Sun 26.10.2014 9:45, edited 1 time in total.
110493
Posts: 88
Joined: Sun 06.11.2005 11:46

Post by 110493 »

tuon höpötyksiä kun lukee, niin tulee väkisinkin mieleen ajatus, että kannattais varmaan hankkia lääkitys kohilleen :mrgreen:
Corner
Posts: 719
Joined: Tue 27.11.2007 14:55

Post by Corner »

Arvostelijoita löytyy aina, tekijöitä vähemmän.

KeijoN, helmiä syntyy aika ajoin. Kaksi vuotta sitten ajokoedebyyttinsä Kaakon Beagle ry:n ystävyysottelussa Savitaipaleella tehnyt Ala-Anttolan Ropi voitti eilen Idänlohkon. Neljä koetta on koiralla, kolme ykköstä. Näyttelytulosta vaille Kva ja ikää 4,5 vuotta. Näitä lisää!

Onnittelut koiran kasvattajalle sekä omistajille, onnea myös muille Idänlohkossa upeita tuloksia kahmineille. Ajovoittajaäänestystä odotellessa :wink:
KeijoN
Posts: 770
Joined: Tue 04.10.2005 11:57
Location: Laukaa

Post by KeijoN »

Kiitti Tarja vinkistä !
Corner
Posts: 719
Joined: Tue 27.11.2007 14:55

Post by Corner »

Oleppa hyvä :wink:

Olen aina korkealle arvostanut Matinmäen Jussin jalostusarvon ja se näkyy tuonkin uroksen sukutaulussa.
Post Reply