Koiran yleiskunto

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
KeijoN
Posts: 770
Joined: Tue 04.10.2005 11:57
Location: Laukaa

Koiran yleiskunto

Post by KeijoN »

Jotenkin vaan tuntuu siltä kun ikää rupee tulemaan mittariin, niin rupee koiriakin syöttömään liikaa.
Muistan hyvin ajan kun isäukko kovana hevosmiehenä puheli toisen kovan hevosmiehen kanssa, jota aikani (n. 10 v) kuulosteltuani sanoin, että meijän hevoset on hyvin nopeita mutta liian lihavia-ne ei jaksa. johon isäukko hihkasi, ole sinä poeka hiljoo.
Isän opit on ainakin mulle menneet hyvin perille, koiria tulee syötettyä liikaa, varsingin keän aikaan, kun kulutusta ei ole.
Tommonen kestävyysurheilia, kuin Viitalan Väinö on, niin koiratkin on pitkäikäisiä, jolta miehestä iteltäkään ei löydy tunteellakin katottuna kuin lihaa vähän kielen päältä.
Väinön luona olen ennen monta yötä viettäny ja tiedän miehen huumorimieheksi, syömistä on ollu ja hyvää, joka sekin laskettakoon miehene duksi..
Post Reply