WW näyttely

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
eeva resko
Posts: 420
Joined: Thu 31.08.2006 21:47

WW näyttely

Post by eeva resko »

Onko beagleihmiset ajatelleet järjestää mitään picknicin tapaista WW näyttelyn yhteyteen? Viimeksi minä järjestin, mutta ei kovin montaa ollut illallisella. Matka oli kai turhan pitkä ja eihän nöyttelyssäkään ollut kovin montaa koiraa.... Nythän on 80 hujakoilla.... Olishan se mukava laittaa jokin pöytä sinne näyttelyyn päivän päätteeksi. Monilla roduilla on! Minäkin olin kettuterrierien hyväntekeväisyys match showssa. Keräsivät rahaa picnic pöytää varten!
Post Reply