WW näyttely
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
-
eeva resko
- Posts: 420
- Joined: Thu 31.08.2006 21:47
WW näyttely
Onko beagleihmiset ajatelleet järjestää mitään picknicin tapaista WW näyttelyn yhteyteen? Viimeksi minä järjestin, mutta ei kovin montaa ollut illallisella. Matka oli kai turhan pitkä ja eihän nöyttelyssäkään ollut kovin montaa koiraa.... Nythän on 80 hujakoilla.... Olishan se mukava laittaa jokin pöytä sinne näyttelyyn päivän päätteeksi. Monilla roduilla on! Minäkin olin kettuterrierien hyväntekeväisyys match showssa. Keräsivät rahaa picnic pöytää varten!