ILMOITUKSET MYYNTI- / OSTOPALSTALLE

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
annie
Posts: 299
Joined: Thu 22.09.2005 18:57
Location: Ristiina

ILMOITUKSET MYYNTI- / OSTOPALSTALLE

Post by annie »

Toivon, että jokainen ilmoittaja lukisi palstan säännöt ennen ilmoituksen jättämistä. Ensimmäiseen ilmoituspalstaan VAADITAAN SEKÄ KOE- ETTÄ NÄYTTELYTULOS.
Kaikki muut ilmoitukset tulee laittaa alempaan, eli ei koe- ja näyttelytulos vaatimusta osioon.

Jatkossa tulen systemaattisesti poistamaan kaikki väärällä puolella olevat ilmoitukset, sillä myös siirtämisestä on tullut narinaa.
Eli jos ilmoituksesi häviää palstalta, niin kannattaa ennen "kirkastumista" miettiä, mikä on poistamisen syy.
Siirrettyä ilmoitusta ei enää ilmoittaja voi muokata, joten poistaminen on siksi paras ratkaisu.

T. Anne Vornanen "Annie"
annie
Posts: 299
Joined: Thu 22.09.2005 18:57
Location: Ristiina

Post by annie »

HUOM! Ilmoituksen jättäjä ei voi enää muokata siirrettyä ilmoitusta. Eli hallinnointi siirtyy ilmoituksen siirron yhteydessä moderaattorille.

TÄMÄN TAKIA ON TÄRKEÄÄ,ETTÄ PEREHDYTTE ILMOITUSKANAVAN SÄÄNTÖIHIN ENNEN ILMOITUKSEN JÄTTÄMISTÄ JA LAITATTE ILMOITUKSENNE OIKEALLE PALSTALLE.
Näin toimien pystytte tekemään tarvittavia muutoksia ilmoituksen sisältöön ja saatte ostajat paremmin palvelluksi.

Eli vielä kerran.... ylempään kategoriaan PITÄÄ OLLA KUMMALLAKIN VANHEMMALLA SENÄ KOE- ETTÄ NÄYTTELYTULOS. Pelkkä näyttelytulos ei riitä. Kaikki muut ilmoitukset tulee laittaa alempaan palstaan.

T. Anne "Annie" Vornanen

PS. Kuuma kesäaurinko on pehmittänyt pään sen verran tehokkaasti, että päädyin vielä siirtämään ilmoituksia poistamisen sijaan. Toivottavasti kauppa käy hyvin :) .
Sinttura & Junttura
Posts: 769
Joined: Thu 22.09.2005 8:45
Location: Haapajärvi
Contact:

Post by Sinttura & Junttura »

Oikeastaan tuo on hyvä idea että olet siirtänyt ne ilmot ja laittanut siirron syyn. Jospa näin ollen jatkossa ihmiset oikeasti ymmärtävät kumpaan kategoriaan ilmonsa kuuluu. Jos ilmo vain häviää niin enemmän kait se aiheuttaa närää?
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
annie
Posts: 299
Joined: Thu 22.09.2005 18:57
Location: Ristiina

Post by annie »

No niin... :(

Tänä iltana lähtee sitten kaikki ne ilmoitukset bittiavaruuteen, jotka eivät täytä myynti-/ostopalstan sääntöjä. Niitä on neljä kappaletta ja kaikki nuo löytyy ei näyttely ja/tai koepalkintoa osiosta.
Aikaisemmin ilmoittamattomille olen laittanut puutteesta/puutteista yksityisviestiäkin, mutta ei auta näköjään sekään. Niille, joita olen huomauttanut aikaisemminkin ilmoituksen laadusta/paikasta, en ole viestiä laittanut.

Eli kipi-kapin katsomaan se oma ilmoitus ja vertaamaan sitä palstan sääntöihin...ja tekemään tarvittavat korjaukset.
Vinkkinä voin sanoa, että pää-asiassa vika löytyy lauseesta, joka jokaisesta ilmoituksesta tulee löytyä.
" Olen lukenut palstan säännöt.....".

Tarkoitukseni ei ole olla hankala, vaan pyrin siihen, että kaikkia kohdellaan tasapuolisesti, eli ilmoituksen tulee vastata palstan ylläpitäjän määrittelemiä sääntöjä. Kaikista noista ilmoituksista, jotka ovat puutteellisia, on myös tullut korjauskehotus / korjauskehotuksia kanssaharrastajilta. Kiitos ja anteeksi.
annie
Posts: 299
Joined: Thu 22.09.2005 18:57
Location: Ristiina

Post by annie »

Herätys hyvät foorumilla ilmoittajat!

Katselkaapa yksityisviestejänne sillä silmällä, että onko tullut korjauspyyntö ilmoituksestanne.
Edelleen palstan vaatimuksena on SÄÄNTÖJEN MUKAINEN ILMOITTAMISTAPA, joten tehkää tarvittavat muutokset.
Muutoksen voitte tehdä kirjautumalla sivulle, täppäämällä ilmoituksen oikeassa ylälaidassa olevaa muokkaa painiketta. Helppoa kuin heinänteko :) .
Helpointa on tietty tehdä homma heti kerralla kuntoon, siten, kun palstan säännöt vaativat.

Huomenna lähtee kaikki ei säännön mukaiset ilmoitukset bittiavaruuteen...

T. Anne Vornanen
annie
Posts: 299
Joined: Thu 22.09.2005 18:57
Location: Ristiina

Post by annie »

HUOMIO FOORUMILLA ILMOITTAJAT!!!

Pyydän teitä tutustumaan palstan sääntöihin. Ilmoitukset, jotka eivät täytä palstan sääntöjä, poistetaan torstai-iltana (12.11).

Tässä vielä kertaukseksi ilmoitukseen vaadittavat tiedot:
- jo rekisteröidyn myytävän koiran nimi ja rekisterinumero
- myytävien pentujen vanhemmat rekisterinumeroineen
- myyjän nimi, paikkakunta, puhelinnumero ja mahdollinen sähköpostiosoite
- pentueen syntymäaika, syntymättömistä pennuista arvioitu syntymäaika
- myytävänä olevan pennun tai aikuisen koiran hinta
- hinta on ilmoitettava myös tuleville pennuille (astutukset ja astutussuunnitelmat)

Kopioi ilmoitustekstisi loppuun tämä lause:

"Olen lukenut ilmoittamista koskevat säännöt ja sitoudun niitä noudattamaan."


Ilmoitukset, jotka eivät ole sääntöjen mukaisia, poistetaan jatkossa ilman erilistä muistuttelua. Natinoita ei asiasta oteta vastaan, sillä tätä on toitotettu jo niin monta kertaa, että pitäisi riittää...
Tero
Posts: 297
Joined: Mon 18.07.2011 11:16
Location: Kuopio

Post by Tero »

Nostellaanpas tälläinen aihe esille.

Ilmoitukseen ei tarvita montaa kohtaa sääntöjen puitteissa. Pidetäänpä siis huoli, että sieltä ne vaaditut asiat löytyvät. Viestit on laitettu asiasta tällä hetkellä puutteellisiin ilmoituksiin ja apua saa pyydettäessä.

Puutteelliset ilmoitukset häviävät kahden päivän päästä tästä hetkestä. Uuden saa sitten tehdä ohjeiden mukaan jos ei muokkaamaan kerkeä.

Alta löytyy kaikki mitä vaaditaan.

- jo rekisteröidyn myytävän koiran nimi ja rekisterinumero
- myytävien pentujen vanhemmat rekisterinumeroineen
- myyjän nimi, paikkakunta, puhelinnumero ja mahdollinen sähköpostiosoite
- pentueen syntymäaika, syntymättömistä pennuista arvioitu syntymäaika
- myytävänä olevan pennun tai aikuisen koiran hinta
- hinta on ilmoitettava myös tuleville pennuille (astutukset ja astutussuunnitelmat)

Kopioi ilmoitustekstisi loppuun tämä lause:

"Olen lukenut ilmoittamista koskevat säännöt ja sitoudun niitä noudattamaan."
Post Reply