Page 1 of 1

Pentu Norjasta

Posted: Fri 14.02.2014 10:55
by imppa
Nyt olisi apu ja hyvät neuvot tarpeen. Olen tuomassa beaglen pentua Trondheimista, Norjasta ja kovin on pitkä ja raskas matka autolla niin ukolle kuin pennullekin. Olisiko kenelläkään tiedossa esim. astutus- tai näyttelymatkoja sille suunnalle tai sieltä tänne ja mahdollisuus pennun tuontiin. Ajankohta olisi maaliskuun lopulla tai huhtikuulla.
Kaikki muutkin hyvät vinkit kuljetuksen järjestämiseksi otan kiitollisuudella vastaan. Jos voit auttaa, niin pistä vaikka yksityisviesti tulemaan.
Varmaan en ole ainut, jolla on vastaavia pulmia, joten yleinenkin keskustelu aiheesta voisi olla hyödyksi.

Posted: Fri 14.02.2014 13:51
by Kaisa Peltonen
Voin kysäistä liikkujia. Mulla on Norjassa kaksi kasvattia ja väkeä välillä matkaa sitä väliä, isäntä lentelee myös välillä työmatkoille. Mistäpäin ja onko pentua sieltä mahdollista saada Osloon?