Tässäpä tämä: http://chicchoix.com/blog/?p=1809
ja toinenkin hyvä teksti: http://chicchoix.com/blog/?p=3271
eikä kahta ilman kolmatta... nartun ja uroksen siitoskäytön osalta Kareksen ajatuksia: http://chicchoix.com/blog/?p=4158 http://chicchoix.com/blog/?p=3124
Saisikohan näistä rakentavaa keskustelua aikaiseksi näin vuosikokouksen kynnyksellä?
mielenkiintoinen teksti jalostuksesta Juha Karekselta
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
mielenkiintoinen teksti jalostuksesta Juha Karekselta
Tietämättömyys ei ole niin suuri häpeä kuin haluttomuus oppia. -B. Franklin