Beaglesta vuoden "Eräkoira" Norjassa

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
VvM
Posts: 545
Joined: Sat 15.10.2005 5:00
Location: Ruotsalo
Contact:

Beaglesta vuoden "Eräkoira" Norjassa

Post by VvM »

Langedals Bonnie on valittu Norjassa vuoden metsästyskoiraksi.
Valinta tehdään kaikkien metsästysrotujen edustajien väliltä. Bonnien omistaja on Roy Sandgrind.

Joitain valintaan vaikuttaneita onnistumisia. Bonnie voitti viime vuonna Hailuodossa Pohjoismaiden mestaruuden. Bonnie saavutti myös Suomen, Ruotsin ja Pohjoismaiden käyttövalion arvot. Lisäksi Bonniesta tuli Norjan jälkivalio ( vastaa aika lähelle suomen Mejä koetta) Bonnie on myös Norjan muotovalio.


Onnittelut omistajalle Norjaan!
"Vain sillä, joka ei souda, on aikaa keinuttaa venettä." - Jean-Paul Sartre -.
Post Reply