Hei,
ystäväni ystävä Espanjassa on tosisairas ja hänen on pakko luopua hyvistä beagleistaan. Hän haluaa koirat Suomeen, koska täällä yleensä hoidetaan koirat hyvin. Ottakaa yhteys ystävääni Franciscoon:
handlingschool@ya.com
Ystävällisesti
Pekka H
Ystävälle palvelus
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa