Page 1 of 1

uros vai narttu

Posted: Sat 09.02.2013 14:44
by KeijoN
Tänne meidän mäelle kun tota nuorisoasukkaita on paljon tullu, niin heilläkin tottakain on jonkinlainen harrastesuunnitelma, kun luonto lähellä on.
Olin tossa Iitun kanssa lenkillä, kun nuoripari siinä minut pysäytti.
He olivat kovastikin kiinnostunut koirastani ja kyselivät mikä on rotu.
Kerroin mikä se on, ja heti mihin sitä käytetään.
Melkein arvasin heidän seuraavan kysymyksen, kunn sanoin että se ei sovi oikeestaan pelkäksi seurakoiraksi.
Se vahvisti vielä minun sanomaani, kun nainen kysyi vielä sen sukupuolta.
Koko kun heitä miellytti, niin ehdotin Shelttiä, ja lupasin viedä vielä heille siitä kuvia, kun tyttärelläni Sheltti joskus oli ja mullakin siitä kokemusta oli, ja kehuin sen helppohoitoisuutta.
Ehdotin vielä koiran hankintaa siirtävän, kun näin vielä, että perheen lisäystä on tulossa
Syntymäkodin naapurissa oli ennen paljon kissoja, joita minäkin niitä vasta rippikouluikäisenä jouduin lopettelemaan, ihan naapurin emännän luvalla.
Kerran muistan, kun joskus viikonloppuna äiti minut herätti ja pyysi ovelle. No siellähän oli tuttu naapuri kädessään kissan pentu, joka kysyi kissanpennun sukupuolta.
En nyt tiiä meneekö tämä taas kehumisen puolelle, mutta sanoin, naaras se on ,ei muuta kuin kuulaa kalloo.