Onnittelut Nita ja Jyrki
Posted: Sun 27.01.2013 19:42
Erinomaisen PALJON ONNEA tuoreen K-Kva.n johdosta Jyrkille
Kuinkahan kauan saahaan oottaa seuraavaa

Kuinkahan kauan saahaan oottaa seuraavaa
Beagle-aiheista keskustelua
https://server2.dataseed.fi/~beaglejarjesto/foorumi/
https://server2.dataseed.fi/~beaglejarjesto/foorumi/viewtopic.php?t=2885