Page 1 of 1

Onnittelut Nita ja Jyrki

Posted: Sun 27.01.2013 19:42
by Härski
Erinomaisen PALJON ONNEA tuoreen K-Kva.n johdosta Jyrkille =D> =D> =D> \:D/ \:D/ \:D/

Kuinkahan kauan saahaan oottaa seuraavaa

:-k

koetetaan

Posted: Sun 17.02.2013 7:44
by biikleri
ens syksynä yritetään Nitan pojalla kettukokeessa.ois jo tälle syksyllekkin ehkä voinu startata mutta annetaan tulla ikää hiukan lisää.täytti 2v just.ketun haku erinomaista ja ajokin sujuu hyvin.jänispuolella pitää ajoon saada sujuvuutta ja sais herkkyä samanlaiseksi kuin ketunajossa.eli ketulle antaa paremmin ääntä kuin jönssille.näytttäs nita periyttävän aikakin intoa.