uusia harrastukseen mukaan
Posted: Sat 12.01.2013 11:10
Aika monta koetta on ainakin täällä keskisuomessa jouduttu tänä kautena perumaan koirien vähyyden vuoksi.
Aina melkein yhdestä on jäänyt kiinni.
Nuorisoo pitäis saada vaan innostumaan tähän terveelliseen harrastukseen mukaan, sillä näillä iäkkäimmillä rupee toi liikkuminen olemaan sitä sun tätä luokkaa, varsingin näillä lumikeleilellä.
Siinä meidän täytyy jokaisen katsoa itseämme peiliin, kun jatkajia ei ole tullu.
Ainakin meidän seurassa on se kynnys varsingin nuorison suuntaan ihan kuralla.
Tuntuu vähän siltä, että nää maitten omistajat on kaikkein kateellisempia ottamaan uutta porukkaa kuvioon mukaan.
Mitä vähemmän maata on, niin sen kriittisempiä ollaan.
Yritin omaa poikaani ennen seuraan, kun innostusta kovinkin oli metsästykseen, ja jopa koiraharrastukseen, mutta kun oli jo kuulema kiintiö täysi.
Kyllä sitten kun poika valmistui poliisiksi, olis päässy suoraan hirviseuraan, eikä jäsenyydestä oltu edes puhettakaan.
Sanoinkin yhdessä kokouksessa, että olen juuritasolta tuntenut nämä nuoret jotka tähän seuraan pyrkii, että annan vaikka valtakirjan, kun ne vaan lasketaan metälle.
Meidän kerhossa on hieno nuorisoo ajatteleva ihminen Piia Kuusisto, jolla on sydän oikessa paikassa.
Vahinko vaan, että ei keretty enempi puhumaan yhdessä tuomaroitaessa
sen muun hössäkän takia, mut eiköhän me vielä keretä.
Että näin tällä kertaa.
Aina melkein yhdestä on jäänyt kiinni.
Nuorisoo pitäis saada vaan innostumaan tähän terveelliseen harrastukseen mukaan, sillä näillä iäkkäimmillä rupee toi liikkuminen olemaan sitä sun tätä luokkaa, varsingin näillä lumikeleilellä.
Siinä meidän täytyy jokaisen katsoa itseämme peiliin, kun jatkajia ei ole tullu.
Ainakin meidän seurassa on se kynnys varsingin nuorison suuntaan ihan kuralla.
Tuntuu vähän siltä, että nää maitten omistajat on kaikkein kateellisempia ottamaan uutta porukkaa kuvioon mukaan.
Mitä vähemmän maata on, niin sen kriittisempiä ollaan.
Yritin omaa poikaani ennen seuraan, kun innostusta kovinkin oli metsästykseen, ja jopa koiraharrastukseen, mutta kun oli jo kuulema kiintiö täysi.
Kyllä sitten kun poika valmistui poliisiksi, olis päässy suoraan hirviseuraan, eikä jäsenyydestä oltu edes puhettakaan.
Sanoinkin yhdessä kokouksessa, että olen juuritasolta tuntenut nämä nuoret jotka tähän seuraan pyrkii, että annan vaikka valtakirjan, kun ne vaan lasketaan metälle.
Meidän kerhossa on hieno nuorisoo ajatteleva ihminen Piia Kuusisto, jolla on sydän oikessa paikassa.
Vahinko vaan, että ei keretty enempi puhumaan yhdessä tuomaroitaessa
sen muun hössäkän takia, mut eiköhän me vielä keretä.
Että näin tällä kertaa.