Page 1 of 1

Vuoden 2012 Nuori Beagleharrastaja

Posted: Thu 10.01.2013 11:42
by Piia&Taavi
Moikka,

Vuosi on vaihtunut ja on aika kerätä nuorten harrastajien saavutuksia kasaan vuodelta 2012.

Olen lähettänyt paikallisyhdistyksille lomakkeen, jolla he voivat ilmoittaa ehdokkaansa Vuoden Nuoreksi Beagleharrastajaksi 2012. Palkinto jaetaan Pieksämäellä vuosikokouksessa.

Ilmoitathan mikäli yhdistyksenne ei ole moista postia saanut.

Nyt kaikki kiireesti pähkäilemään nuorten viime vuoden aktiivisuutta.

Jään odottelemaan runsasta ehdokastulvaa mitä parhaimmilla perusteluilla.

Terkuin,

Piia