Paukkuarkuus
Posted: Mon 31.12.2012 17:56
Taas on vuodesta se Iituparan pahin aika edessä.
No-mikä ? nose rakettien ruiske ja rätke.
Kyllä sitä ei muut varmaankaan tajua ennenkuin on omakohtasia kokemuksia paukku- ja säihkearasta koirasta, jota mullakaan ei ennen tätä ole ollu.
En usko että siitä kukaan koira niin tykkää, mut ei mun aikasemmat koirat ole ainakaan panikkiin joutuneet.
Metässä ei onneksi ole sellaisia tilanteita tullu, että olisin ihan koiran nokan edestä joutunut jäniksen ampumaan, jota toimintaa en nyt ole harrastanut muutenkaan.
Jotkut arkailee taas vieraita ihmisiä tai ei sitten esiinny esim. näyttelyssä, mulla ei näitä ongelmia ole ollu.
Onneksi Uusivuosi ei ole kuin kerran vuodessa, ja johan toi Iitukin rupee tossa ehtoopuolella olemaan, et eiköhän tää tästä.
Hyvvää Uutta Vuotta vaan kaikille !
No-mikä ? nose rakettien ruiske ja rätke.
Kyllä sitä ei muut varmaankaan tajua ennenkuin on omakohtasia kokemuksia paukku- ja säihkearasta koirasta, jota mullakaan ei ennen tätä ole ollu.
En usko että siitä kukaan koira niin tykkää, mut ei mun aikasemmat koirat ole ainakaan panikkiin joutuneet.
Metässä ei onneksi ole sellaisia tilanteita tullu, että olisin ihan koiran nokan edestä joutunut jäniksen ampumaan, jota toimintaa en nyt ole harrastanut muutenkaan.
Jotkut arkailee taas vieraita ihmisiä tai ei sitten esiinny esim. näyttelyssä, mulla ei näitä ongelmia ole ollu.
Onneksi Uusivuosi ei ole kuin kerran vuodessa, ja johan toi Iitukin rupee tossa ehtoopuolella olemaan, et eiköhän tää tästä.
Hyvvää Uutta Vuotta vaan kaikille !