Joulutervehdyksiä
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
Joulutervehdyksiä
Hauskaa joulua ja menestystä vuodelle 2013 kaikille!
Toivottavat kennel Karkkarinnan karvakuonot ja emäntä ja isäntä
Toivottavat kennel Karkkarinnan karvakuonot ja emäntä ja isäntä
-
Sinttura & Junttura
HYVÄÄ JOULUA!
Toivotan Hyvää Joulua ja menestyksekästä Uutta Vuotta kaikille beagleharrastajille omasta ja Kainuun Beagle ry:n puolesta.
Olen kuluneen vuoden aikana saanut tavata ison joukon jo ennestään tuntemiani kuin myös uusia harrastajia, ystäviä. Kiitän teitä yhteisistä hetkistä ja toivotan Hyvää Joulua. Ilmari
Olen kuluneen vuoden aikana saanut tavata ison joukon jo ennestään tuntemiani kuin myös uusia harrastajia, ystäviä. Kiitän teitä yhteisistä hetkistä ja toivotan Hyvää Joulua. Ilmari
Iitulta ja keke keppanalta kans HYVVÄÄ JOULUA ja parempaa ensi vuotta.
Onneksi ei meillä ole poisutumaa viimekaudella tullu jäsenistöllä kuin yksi.
Jänispiiskan kennelistähän siirtyi muille maille sen perustaja Matti Puurunen, jota minä ainakin kovana koiraihmisenä Matin tuntien jään kovastikkin kaipaamaan, sillä minunkin koirat on sukujuuriltaan vahvasti Jänispiiskalaisia.
Matti sai elää kuiteskin pitkän ja terveen elämän.
Onneksi ei meillä ole poisutumaa viimekaudella tullu jäsenistöllä kuin yksi.
Jänispiiskan kennelistähän siirtyi muille maille sen perustaja Matti Puurunen, jota minä ainakin kovana koiraihmisenä Matin tuntien jään kovastikkin kaipaamaan, sillä minunkin koirat on sukujuuriltaan vahvasti Jänispiiskalaisia.
Matti sai elää kuiteskin pitkän ja terveen elämän.
-
eeva resko
Oikein Hyvää Joulua täältä meiltäkin, kaikesta huolimatta! "Pikkusen" pinnaa kiristää, kun ostimme uunin , halusin NIMENOMAAN uunin jossa on paistomittari itsessään ja arvatkaas mitä, SE ON RIKKI! Aina vaan vajaan minutin päästä tulee virhekoodi päälle ja uuni sammuu ja sitä virhekoodia ei löydy ohjekirjasta eikä netistä...... Se siitä kinkunpaistosta... Pitäis vaan pysyä näissä karvahattu malleissa, pätee kaikkiin instumentteihin.
Eiku Rauhaisaa joulun aikaa kaikille!
Eiku Rauhaisaa joulun aikaa kaikille!