Page 1 of 1

Juttu beaglestä koiramme lehdessä

Posted: Tue 20.11.2012 13:05
by Rantsi
Uusimmassa Koiramme lehdessä oli juttu Kemppaisen Sannan beagleista metsällä. Oli hieno juttu ja hyviä kuvia. Tälläistä näkyvyyttä pitäisi saada enemmän rodustamme. Kiitoksia Sannalle ja Impalle hyvästä jutusta :D Harmi vain, että näkyy vain Koiramme lehden metsästysliitteessä.

Posted: Thu 22.11.2012 23:05
by Sinttura & Junttura
Juttu oli hyvä. Hyvää PR:ää rodulle varsinkin kun metsästysharrastuksen "ukkoontumisesta" on puhuttu. Mihin kaikkialle Sanna vielä koirineen yltää jos näinkin alkuvaiheessa kasvatustyötä ollaan jo tässä vaiheessa, no ainakin metsälle :lol: