Juttu beaglestä koiramme lehdessä
Posted: Tue 20.11.2012 13:05
Uusimmassa Koiramme lehdessä oli juttu Kemppaisen Sannan beagleista metsällä. Oli hieno juttu ja hyviä kuvia. Tälläistä näkyvyyttä pitäisi saada enemmän rodustamme. Kiitoksia Sannalle ja Impalle hyvästä jutusta
Harmi vain, että näkyy vain Koiramme lehden metsästysliitteessä.