Page 1 of 1

Roska keuhkoissa...

Posted: Wed 03.10.2012 22:54
by Trissan
Sattuipa tässä alkusyksystä erään ajon jälkeen, että koira alkoi köhimään ja välillä vaikutti tukehtuvan. Lääkärille lähdettiin ja sieraimet ja nielu tähystettiin ja kuvattiin keuhkot. Syyllinen löytyikin keuhkoista, roska tms. :shock: Ensimmäinen lääkekuuri syötettiin ja sitten kokeiltiin metsälle, mutta ei näyttänyt sujuvan eikä niin kiinnostavankaan, mikä oli ihmeellistä kun yleensä pelkkä tutkaliivin näkeminen aiheuttaa hepulin. Uusinta kuvassa nähtiin edelleen varjostuma. Nyt menossa kuukauden lääkekuuri jolla roskaa yritetään "sulattaa" ja tietenkin sairasloma. Onko muilla vastaavista kokemusta? Kuinka on käynyt? Onko toivuttu entiselleen vai miten homma on edennyt?
Ja sanomattakin on selvää, että harmittaa kuin pikku oravaa... :?

Posted: Wed 07.11.2012 21:36
by Corner
Tästä kuulin tänään, on yleistymään päin.

Crenosoma vulpis -keuhkomato
http://www.orionvet.fi/pyoromadot

Posted: Wed 07.11.2012 21:48
by Trissan
Tässä tapauksessa ei ollut kyse loisesta. Lääkekuuri loppui ja kontrollikuva
eilen näytti puhtaita keuhkoja. Tänään pistin jussin nurin mammalle reilun tunnin ajosta. :-)