Page 1 of 1
Keski-Suomen Beagle ry.
Posted: Thu 14.06.2012 17:45
by VvM
Jokohan keskeisessä Suomessa ollaan toivottu risteilyltä?
Olisi mukava kuulla pientä raportti reissusta. Oliko onnistunut matka? Montako osallistui? Millaisia aiheita luennoilla? Kannattiko reissu järjestää? yms.
Salaisuuksia ei tarvi kertoa.

Posted: Thu 14.06.2012 19:48
by KeijoN
Sovittiin, että jos pikku juttu tehtäis risteilystä syksyn numeroon, kun noita kuviakin porukasta otettiin, niin ei viihtis ihan kaikkia vielä kertoo.
Sen verran että -porukkaa oli muistaakseni 35 paikkeilla.
Omasta puolestani voin sanoo, että mä toivuin jo laivalla.
Nilkka oli lähtiessä kipeä, mut laivalla touhutessa en muistakkaan missä vaiheessa kivut hävis.
Vesi oli kylläkin aavistuksen maukkaampaa seuraavana aamuna, kuin normaalisti.
Yleensähän se menee niin, että jos meikeläinen toipuu reissusta kunnialla, niin kyllä varmaankin muutkin, kun ei vielä morkkistakaan päässyt tulemaan.
Tulomatkan lyhyyttä mä taas ihmettilin, vaikka koko aika hereillä olin.
Posted: Thu 14.06.2012 20:07
by karijarvi
No tässä ihan lyhyesti, ettei paljasteta liikoja. Hyvin on toivuttu, vaikka Jyväskylän korkedella oltiin vasta puolen yön maissa su/ ma välisenä yönä. Porukkaa taisi olla matkassa n. 34 henkeä. Oli kyllä hyvä porukka ja reissu..niin moni sen kävi mikrofoniin todistamassa loppumatkasta...vitseillä ja hauskoilla jutuilla höystettynä.
Tuo virallisempi ohjelma laivalla oli Kilpeläisen Timon todella mielenkiintoinen luento Suomi- beaglen tämänhetkisestä terveystilanteesta. Niin ja Pousin Taisto kertoili ensi syksyn tuomaroinneissa huomioitavista asioista. Ja salattavaahan meillä ei oo mittään
