Muistutus paikallisyhdistyksille
Posted: Tue 08.11.2011 7:20
Vuosi alkaa kääntymään taas lopuilleen ja on aika kerätä vuoden 2011 saavutuksia yhteen. Siksipä olen lähettänyt kaikille paikallisyhdistyksille vuoden nuori beagleharrastaja lomakkeet.
Toivon, että mahdollisimman monesta paikallisyhdistyksestä saan täytetyn lomakkeen takaisin tammikuun loppuun mennessä.
Jos tiedät, että yhdistyksellesi ei ole lomaketta saapunut (pj/sihteeri), ilmoitathan asiasta minulle, niin korjataan tilanne.
Terveisin,
Piia
Toivon, että mahdollisimman monesta paikallisyhdistyksestä saan täytetyn lomakkeen takaisin tammikuun loppuun mennessä.
Jos tiedät, että yhdistyksellesi ei ole lomaketta saapunut (pj/sihteeri), ilmoitathan asiasta minulle, niin korjataan tilanne.
Terveisin,
Piia