Page 1 of 1

Muistutus paikallisyhdistyksille

Posted: Tue 08.11.2011 7:20
by Piia&Taavi
Vuosi alkaa kääntymään taas lopuilleen ja on aika kerätä vuoden 2011 saavutuksia yhteen. Siksipä olen lähettänyt kaikille paikallisyhdistyksille vuoden nuori beagleharrastaja lomakkeet.

Toivon, että mahdollisimman monesta paikallisyhdistyksestä saan täytetyn lomakkeen takaisin tammikuun loppuun mennessä.

Jos tiedät, että yhdistyksellesi ei ole lomaketta saapunut (pj/sihteeri), ilmoitathan asiasta minulle, niin korjataan tilanne.

Terveisin,

Piia

Posted: Fri 27.01.2012 7:45
by Piia&Taavi
Jos et vielä ole lomaketta täytellyt, niin nyt alkaa olla kiirus. Vielä on kuitenkin muutamia päiviä aikaa esittää oman paikallisyhdistyksen ehdokas vuoden 2011 nuoreksi beagleharrastajaksi.