Page 1 of 1

Luoksetulo?

Posted: Tue 14.02.2006 8:28
by silverbel
Minulla on ongelma..haluaisin että begulini tulisi kutsusta luokse, mutta kun se pääsee irti, "sillä ei ole korvia"..se ei kuuntele mitään..Miten te olette opettaneet koiranne tuleemaan kutsusta luokse?

Posted: Tue 14.02.2006 15:15
by Outi.A
Ei ole meidänkään pojalla aina välillä korvia... Mutta tässäpä on sitten neuvoa:
http://www.kumikana.org/koulutus/luoksetulo1.htm
Osoitteesta http://kumikana.org löytyy muutakin koulutukseen liittyviä asioita. Käykää ihmeessä kurkaamassa!

Posted: Tue 14.02.2006 16:40
by Sinttura & Junttura
Meillä löytyy jonkinlaiset korvat tuolta Urokselta, mutta viivellä näyttää tieto niihinkin menevän. Mutta tätä yksilöä voi pitää myös irti pihalla

Neiti sitten tiputtaa kyllä korvansa, sen perään on turha huudella. Agility harkoissa se pysyy hanskassa kun se tietää, että minulla on makkara pussi taskussa. Taas jos vedetään rataa, hirttää sillä kaasu pohjaan, tosin vielä se ei ole omille teilleen lähtenyt ainoastaan tehny omaa rataa kentällä.

Posted: Wed 15.02.2006 15:15
by Sohvi
Sinttura & Junttura wrote:Meillä löytyy jonkinlaiset korvat tuolta Urokselta, mutta viivellä näyttää tieto niihinkin menevän. Mutta tätä yksilöä voi pitää myös irti pihalla

Neiti sitten tiputtaa kyllä korvansa, sen perään on turha huudella. Agility harkoissa se pysyy hanskassa kun se tietää, että minulla on makkara pussi taskussa. Taas jos vedetään rataa, hirttää sillä kaasu pohjaan, tosin vielä se ei ole omille teilleen lähtenyt ainoastaan tehny omaa rataa kentällä.

Meillä oli alkuaikoina vähän samaa ongelmaa, että kaasu pohjaan ja eikun omaa rataa vetämään. :D

Posted: Thu 16.02.2006 8:27
by silverbel
Outi A: Nuo kumikanan sivut ovat kyllä hyvät kiitos avusta taidankin kokeilla noita vinkkejä heti!:)