Minkä ikäiselle nartulle viimeiset pennut?

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Maria-Riitta Huhta

Post by Maria-Riitta Huhta »

No, on siitä aikaa kun minäkin tänne eksyin ja hyvä kun tuli käytyä!
Se on justiinsa näitten "nimimerkien kanssa" tälläistä että sekaisin menee ja tässä tapauksessa kun on SISSA JA SAGA niin sekasin meni :oops:
Ei se tosiaan ollut sinun mielipitees et hommalla pääsis rikastumaan, jota jäin jo ihmettelemään ja samalla PYYDÄN KIRJOITTAMAANI ANTEEKSI :!:

Itse kuitenkin olen melko tarkka sukutaulujen suhteen josta pennun otan, en kylläkään katsele niistä ikää vaan katselen niistä paljon muuta ja ym.
Joten ajattelinsin että sinun tapauksessa kun sinulle koiran IKÄ tuntuu olevan melko suurin tekijä pentua ostaessasi niin myös silloin perehtyisit, pennun koko sukutaulun läpi, katsellen ettei siellä ole koiralta "lapsuutta viety"!
En ole loukkaantunut mutta jostain syystä ihmettelen että mistä juuri vedit minun koirani iän vertauskuvaksi :shock: En tunne sinua mistään enkä sinun koiriasi myöskään, et myöskään ole astunut minun varpailleni mutta onko minun kasvattini astunut sitten sinun varpaillesi näyttelyissä, sellainen käsitys tästä jää, toivottavasti olen jälleen väärässä.
Maailma on vaan niin pieni ja jotain sellaista sieltä kuului, AUTS :!:
Näyttelyt ovat kuitenkin vain harrastus ja olisi mukavaa kun siellä "säilyisi" hyvä henki kaikilla, pyrin sitä " Hyvää Henkeä" toitottamaan kasvateilleni jotka näyttelyihin tulevaisuudessa pennulla aikovat.
Hyviä pupunajoa vain sinne, täällä toistaiseksi ei ajella kun juoksuja päällä ja uroksella naiset mieles :?
sissa

Post by sissa »

On muuten pakko vielä vastata vaikka ajattelin etten puutu koko asiaan enään,ja tämä taitaa mennä kahden keskusteltavaksi.. Otan anteeksi pyynnön vastaan M-R Huhta,kiitos.Selvennän asiaa sen verran että katselin jo syksyllä noita IKIÄ jolloin koirat ovat tehneet pentuja,en siis NIMIÄ.Nyt tarkistin asian tuolta tietokannasta enkä vieläkään löytänyt juuri sinun nimeäsi sen pentueen kohdalta josta tuon iän nappasin.Eli on joku muukin astuttanut koiran nuorena...
Mitä noihin meidän koirien sukutauluihin tulee niin eipä niihin olla paljon tutustuttu ennen ostoa :oops: ....
Maria-Riitta Huhta

Post by Maria-Riitta Huhta »

Selma :wink:
Sinttura & Junttura

Post by Sinttura & Junttura »

Kaivetaampa vanha aihe..."bongasin" koira.netistä että oli beagle narttu tehnyt ensimmäiset pennut 11 v 7 kk ikäisenä :evil:
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
sari.t

Post by sari.t »

minulla on jostain sellainen tieto että jos koira ei ole tehnyt pentuja aikaisemmin niin 7 vuotta on raja ettei pentuja saa teettää enää. kuinkahan vanhaksi narttukoirat yleensäkkään ovat hedelmällisiä koko elämänsäkkö?
Post Reply