Geenitutkimukset ja metsästysominaisuudet

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

arsarin
Posts: 14
Joined: Mon 26.02.2007 17:24
Location: mikkeli

geenitutkimukset

Post by arsarin »

joopa joo . kyllä se niin on että jalostetaan sitten vaan johonkin homman sopiva geeni mutaationiin kyllä se sitten pelaa ??? vai pelaako ja jos kerran hyviä koiria on ympäri suomen ,niin miksi ihmeessä pitää mennä heti sorkimaan ja pilaamaan vuosien mittaan saadut hyvät normaalisti tehdyt koirukset. itse olen vastaan, koska sitten voi tulla jotain muuta tilalle kun keenejä sorkitaan. itsellä on parin päivän päästä 7.kk sissi ja viime viikolla saatiin pupu ja molemmat oltiin iloisia kun puppe tuli normaali touhulla eli etsittiin ja ajettiin n.40 minuuttia ja heps ja pam sitten riemua kun sai tutkia sitä ötökkää.keeni pupukin tais olla kun oli russakon ja mettiksen sekoitus eli annetaaan normaalisti hommien pelata ps. taikka voishan se olla hyvä että yrittäis rusakon kanssa pentua niin oppis ajaan vain tiellä.. heh. heh eikun syksyn kelejä odotelaan. terv ari
Post Reply