Page 2 of 2

Posted: Tue 01.10.2013 10:02
by VvM
Corner wrote:Ajatusta tietysti tuossa on mutta et taida tuolla päästä ulos ylituomarin puhuttelusta...
:D Tarkotus ei ollutkaan esittää sitä vielä tällä kaudella Ylituomareille. Koulutus teeman mukaan ymmärrän yhtenäisen arvostelun merkityksen ja tulen sen kolmosen tarjoamaan hyvälle hakijalle, vaikka siinä jalostukselle lyödäänkin korvapuusti.

Esimerkki :

Koira hakee kokeessa tyhjän ja saa haku numeroksi 10. Tuomarina on ollut Imppa ja Corneri. Sillä on myös lyhyitä hakuja aikaisemmista kokeista.
Itseäni alkaisi kovastikkin kiinnostamaan tuon koiran hakuominaisuudet. :D

240 minuutin aikana paljastuu koirasta enemmän ominaisuuksia ja sinä aikana selviää aika moni asia. Siltikin vielä korostan, että ajavan koiran yksi tärkeimpiä ominaisuuksia minustakin on jäniksen nopea jalkeille saanti, mutta silloin kuin kaikki ei mene kuin strömsöössä pitäisi työteliäät koirat palkita ja tuoda paremmin kaikkien tietoon.

Posted: Tue 01.10.2013 12:01
by kahaltaja
VvM wrote: 240 minuutin aikana paljastuu koirasta enemmän ominaisuuksia ja sinä aikana selviää aika moni asia. Siltikin vielä korostan, että ajavan koiran yksi tärkeimpiä ominaisuuksia minustakin on jäniksen nopea jalkeille saanti, mutta silloin kuin kaikki ei mene kuin strömsöössä pitäisi työteliäät koirat palkita ja tuoda paremmin kaikkien tietoon.
=D>
Jopa minä, asioista huomattavasti vähäemmän tietävämpänä ja ymmärtävämpänä, ymmärrän tämän pointin!

*pilkut lisätty