Page 2 of 2
huh huh
Posted: Wed 05.12.2012 21:11
by opa_damien
voi hittolainen ,että jos ne noin viisaita on niin alkaa pelottaa saanko ikinä koiraa tommoisia tajuamaan;)
oiskohan tuo ollut joku vanha ja viisas jänis.
Posted: Thu 06.12.2012 10:35
by Lalleri
Tuotahan ne tekevät ja kylmää kun tutkasta katsoo, että mitä se nyt??? Onneksi pupu ei kovin kauan seuraa omia jälkijään, vaan haarautuu seuraavaa ansaa juonimaan. Tuo "kuvio" näkyi esim. ajovoittajakisassa, kuinka jotkin koirat toistuvasti teki samaa paluuperäkuviota tutkaan, mutta kaikki puput ei näin käyttäydy. Koiran on siis osattava lukea monia pupujen käyttämiä variaatioita. - Nyt nämä helpon kuvion jänikset on syöty ja uusilla uudet kujeet ja hukat venyy

Posted: Thu 06.12.2012 13:25
by tuohi
tänään oliki sitte toisenlainen kuvio.pupu paineli pienin mutkin 3km suoraan naapuriseuran puolelle maantielle, josta turren hain autolla kotio. harvoin nuin kauaks jänö menny.

Posted: Thu 06.12.2012 20:43
by Jarde
tuohi wrote:tänään oliki sitte toisenlainen kuvio.pupu paineli pienin mutkin 3km suoraan naapuriseuran puolelle maantielle, josta turren hain autolla kotio. harvoin nuin kauaks jänö menny.

Melkein sama juttu veteli teitä pitkin koko ajan, ajo ei ollut hääviä tänään vaikka kaksi tuntia vei eteenpäin
On kuultu loistavia ajoja mutta tekeekö tuommoinen hötö lumi sen teidä häntä?
Posted: Fri 07.12.2012 12:07
by MakeW
Kyllä pakkas/irtolumi on hankala keli toinen tietysti sulava/puistaputoava lumikeli, joita varmasti taas riittää. Tienkäyttö yleistä, jos ei ole muita esteitä ja teitähän aina riittää. Syvässä lumessa saattaa riittää saman jäljen käyttökin.
Posted: Sat 08.12.2012 18:07
by Jarde
MakeW wrote:Kyllä pakkas/irtolumi on hankala keli toinen tietysti sulava/puistaputoava lumikeli, joita varmasti taas riittää. Tienkäyttö yleistä, jos ei ole muita esteitä ja teitähän aina riittää. Syvässä lumessa saattaa riittää saman jäljen käyttökin.
joopa joo tänään huomattiin että tie maistuu 1,5km tietä pitkin ja paluuperät sit taas takas. Pakko oli ottaa koira pois ettei jää auton alle
Ei paljon metässä viihtynyt, no miehissä poksautettiin sit valkkari ja rusakko karkas ku passimies tuli käymään luonani 250m päässä sillä aikaa livisti
Posted: Sat 08.12.2012 20:18
by KeijoN
Pikkasen ihmetyttää tuo mahoton tienkäyttö, vaikka luulisi jäniksen jo nyt viimeistään tajuavan, että talvi on tullu.
Pakko kuiteskin uskoo, kun niin monelta taholta asia julki tuodaan.
Ite en oo metälle päässy pitkään aikaan, sen jälkeen kun pääsin kehumasta, miten selkä on ollut yllättävän hyvässä kunnossa.
Taas se meni.
Mut terveet nauttikaa, kun tota luntakaan ei oo vielä liikaa niin isännälle kuin koirallekkaan.