Tutustutaan!

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Selma

Post by Selma »

Sohvi wrote:
Selma wrote:
Sohvi wrote: Heippa. Pakko ihan kysellä, kenenkäs tämä ko. beaglepentu on? Ite harrastan aktiivisesti ajokokeita ja näyttelyitä, ja aika monta beagleihmistä tunnen Turun seudulla. :)
Beagle on Kiilan Selma nimeltään, mutta en usko että tiiät omistajaa, kun tämä uusi pentu on tietääkseni hänen ensimmäinen beaglensa... :)
Selvä. :) Toivottavasti törmätään joskus ajokokeissa tai näyttelyissä.
Juup :D Varmaan tosiaan törmäillään joskus tulevaisuudessa, kun kattelin noita sun kotisivujas, niin näytti siltä, että liikut aika paljon täällä Turun alueella... Mukavat sivut muutenkin ja kauniita beagleja tietysti! :) Minäkin olen työstämässä meijjän eläimille sivuja ja toivottavasti joskus saan ne valmiiksikin...
Sohvi

Post by Sohvi »

Selma wrote:
Sohvi wrote:
Selma wrote: Beagle on Kiilan Selma nimeltään, mutta en usko että tiiät omistajaa, kun tämä uusi pentu on tietääkseni hänen ensimmäinen beaglensa... :)
Selvä. :) Toivottavasti törmätään joskus ajokokeissa tai näyttelyissä.
Juup :D Varmaan tosiaan törmäillään joskus tulevaisuudessa, kun kattelin noita sun kotisivujas, niin näytti siltä, että liikut aika paljon täällä Turun alueella... Mukavat sivut muutenkin ja kauniita beagleja tietysti! :) Minäkin olen työstämässä meijjän eläimille sivuja ja toivottavasti joskus saan ne valmiiksikin...
Kiitoksia kiitoksia. :) Myös beaglet kiittävät.
silverbel

Post by silverbel »

Selma: onko sinulla Selmasta kuvia? Haluaisin kovasti nähdä mahd. paljon Kiilan Rapen jälkeläisiä. Oletkos itse nähnyt rapea ihan livenä? se on kuule komia koira se! Ollaan tässä aiottu astuttaa Bella nyt seuraavsta juoksusta uudestaan, varmaankin rapella...

Terkkuja Selmalle!

t. Anniina&Bella
Beagle Bella
KeijoN

Post by KeijoN »

Voin sanoa että Rape on komee poika. Olen nähnyt sen livenä. Koiralla on ikää jo yhdeksän vuotta, mutta sitä luulis äkkiseltään puolta nuoremmaksi. Astutin oman narttuni sillä, ja tuli neljä pentua, kaikki jo varattu.
silverbel

Post by silverbel »

Juu, ei kyllä uskois että rape on niin vanha, menis täydestä viis vuotiaasta...
Beagle Bella
Selma

Post by Selma »

silverbel wrote:Selma: onko sinulla Selmasta kuvia? Haluaisin kovasti nähdä mahd. paljon Kiilan Rapen jälkeläisiä. Oletkos itse nähnyt rapea ihan livenä? se on kuule komia koira se! Ollaan tässä aiottu astuttaa Bella nyt seuraavsta juoksusta uudestaan, varmaankin rapella...

Terkkuja Selmalle!

t. Anniina&Bella
En valitettavasti ole nähnyt Rapea enkä muitakaan Selman sukulaisia, sillä kuten sanoin koira ei ole omani vaan tuttuni, joten en ole ollut mukana taapamis-ja hakureissulla :? Mutta olisi kyllä hirmu kiva joskus tavata Selman sukulaisia ja toivottavasti niin tulee käymään, vaikka näyttelyn yhteydessä :) Nyt en ole itse Selmaakaan pitkään aikaan nähnyt, omien koirien kanssa on pitänyt kiirettä.
Last edited by Selma on Tue 20.02.2007 11:07, edited 1 time in total.
silverbel

Post by silverbel »

Mulla itellä on Rapesta kuvia, mutta ne on tavallisii paperi kuvia, joten ne pitäs skannata koneelle.. Jos ostetaan se digikamera, ja käydään tässä kattomassa Rapea, niin voin ottaa kuvan.. Se koira on kyllä sen arvonen!
Beagle Bella
Ennuzga

Minä ja mun beagleni

Post by Ennuzga »

hei! Olen Anni tampereelta ja beagleni on Enna. Mulla on myös sekarotuinen espanjan kulkukoira Mila. Perheeni ei harrasta Ennan kanssa mitään, mutta ajattelimme mennä matchshowuhun vai miten se kirjotetaankaan... xDD Koska koiriamme ei ole rekisteröity. Ihan kotikoiriksi otettiin. Ennalla on kyllä suuri metsästysvietti.. =9
jylppy

Post by jylppy »

hei selma.kuule minäpä luulen että se sun hoito piikeli on rapen pojan pentu.ahontauksen otto on sen koiran nimi ja se oli mulla ja sitte möin sen tauriaisen timolle mikkeliin.melkonen ajuri otto on kävin sillä kerran kokeessa ku se oli 1 ja 10kuukautta vanha,ajeli se ykkösen 74.92 lumelta.ja rapen kuvia löytyy minulta ja se majailee nykyään kiilan kennelissä korpilahdella.*** hakea takas vasta syksyllä jos vielä kokeilis nuita karsintoja.sais sitte ilmottaa koti kisoihin minjan ja rapen.
kuollut kettu paras kettu.
Selma

Post by Selma »

jylppy wrote:hei selma.kuule minäpä luulen että se sun hoito piikeli on rapen pojan pentu.ahontauksen otto on sen koiran nimi ja se oli mulla ja sitte möin sen tauriaisen timolle mikkeliin.melkonen ajuri otto on kävin sillä kerran kokeessa ku se oli 1 ja 10kuukautta vanha,ajeli se ykkösen 74.92 lumelta.ja rapen kuvia löytyy minulta ja se majailee nykyään kiilan kennelissä korpilahdella.*** hakea takas vasta syksyllä jos vielä kokeilis nuita karsintoja.sais sitte ilmottaa koti kisoihin minjan ja rapen.
Joo Ahountauksen Otto on tosiaan Selman isukki :) Ja Selma siis on peräisin myös tuolta Kiilan kennelistä Korpilahdelta...
Last edited by Selma on Tue 20.02.2007 11:08, edited 1 time in total.
jylppy

Post by jylppy »

moi selma.lähetä sähköpostiosoitteesi yksityisviestinä.on mulla otosta muutama kuva ja rapesta on kans.mulla on yks uros pentu rapesta myytävänä,mut koehomiin se vaan myydään,jos ei löydy ostajaa ni jätän sit itelle.vappuna on luovutus.emänä on mellakairan minja,yhtävaille valio.
kuollut kettu paras kettu.
Selma

Post by Selma »

jylppy wrote:moi selma.lähetä sähköpostiosoitteesi yksityisviestinä.on mulla otosta muutama kuva ja rapesta on kans.mulla on yks uros pentu rapesta myytävänä,mut koehomiin se vaan myydään,jos ei löydy ostajaa ni jätän sit itelle.vappuna on luovutus.emänä on mellakairan minja,yhtävaille valio.
Mun sähköposti on tossa linkissä tossa mun viestin alla kun lukee email. Niin siitä on suora linkki sähköpostiin... Mutta voin mä sen sulle muutenkin lähettää... Pistin muuten Selmasta kuvia tonne KUVAT-keskusteluun, menehän kattomaan :)
silverbel

Post by silverbel »

Selma tai Jylppy: Voitteko lähettää mulle jonkun Rapen kuvista? :?:
Beagle Bella
Nita

Post by Nita »

Selma wrote:Hei beagle-ihmiset!

Eli olen 15-vuotias tyttö Turusta. Itselläni on kaksi omaa sekarotuista koiraa(toinen vasta pentu) ja kaksi kissaa. Vanhemman koiran kanssa harrastetaan aktiivisesti agilitya ja mätsäreitä ym. ja nuoremmankin kanssa on tarkoitus näin tehdä kunhan ikää vähän tulee lisää...
Ulkoilen ja puuhailen melko usein myös tuttavani saksanseisoja-nartun kanssa.Tämä samainen tuttavani sai vähän aikaa sitten beagle-pennun(synt. 9.1.06) ja on pyytänyt minua hoitamaan näyttelypuolen ym., koska on itse enemmänkin kiinnostunut metsästyspuuhista. Eli tulevaisuudessa, kunhan pikkubeagle-neiti kasvaa, olisi tarkoitus aloittaa näyttely/mätsäri-touhu ja ehkä kokeilumielessä jokin muukin harrastus laina-beegulin kanssa. Mutta koska näyttelytouhu on itsellenkin aikas uusi juttu, niin tulen varmasti tarvitsemaan teidän kokeneitten beagle-ihmisten apua :D Olisi myös mukava tutustua saman kennelin koirien omistajiin jne.

Ja hei SILVERBEL! Tämän minun laina-beegulin isän isä on tuo samainen Kiilan Rape, jolla beaglesi on astutettu! :)
Olisi mukava kuulla jos täällä on muitakin Kiilan kennelin koiria! :D

Täällä myös Kiilan kennelin koira. Kiilan Nita. synt. 9.11.2004. :)
Turo

Post by Turo »

Elekää hyvät tytöt lainatko joka kirjoitusta!
Tulee jännetupentulehdus hiirtä rullatessa.
Post Reply