Mun beaglen pentu on iha hassu pihalla. Kun ei mennä siihen suuntaan minne se haluaa, niin se kellahtaa maahan selälleen, ja sitten ihmetellään miksi se tulee niin helposti perässä. (eli se makaa maassa selälleen ja mä vedän sitä huomaamattani)
No meillä kävi vähän samantapainen juttu kerran.
Olin koirani kanssa lenkillä kun se tapansa mukaan jäi haistelemaan jotain jälkeä. Käänsin selkäni koiralle ja lähdin vain kävelemään eteenpäin.
Kävelin jonkun matkaa ja ihmettelin että miksi remmiä on niin hankala vetää. Katsoin taakseni ja siellähän se koira oli tullut selällään minun vetäessä remmiä. Oli jäänyt kierimään johonkin hajuun ja kun en katsonut taakseni niin huomaamatta vedin koiraa selällään eteenpäin
"Epäonnistumisen vaara on suuri kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta."