Uusi SBJ:n puheenjohtaja - ehdokkaita

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Gia

Uusi SBJ:n puheenjohtaja - ehdokkaita

Post by Gia »

Tänään tuli Beagle-lehti ja sieltä bongasin jutun että Hannu jättää pj:n tehtävät. Kiitos hänelle pitkästä työrupeamasta :)

Mutta voitaisikohan täällä foorumilla heitellä hyviä ehdotuksia uudeksi puheenjohtajaksi? ... ettei jäisi keskustelu ihan viime metreille. Nyt on vielä runsaasti aikaa löytää ehdokkaat. Vai sotiikohan tämä minun ehdotus sitä vastaan, että pitäisiköhän ensin esitettävältä henkilöltä itseltään kysyä olisitko kiinnostunut pj:n paikasta? Mene ja tiedä...

Mutta ne, jotka uskaltavat esittää ehdokasta uudeksi puheenjohtajaksi, niin antaa palaa, mielellään lyhyen perustelun kera.
*Olen beagle...mikä on sinun tekosyysi?*
Sinttura & Junttura

Post by Sinttura & Junttura »

Minä olen tässä odotellut, että joku aloittais tämän keskustelun....

Nämä puheenjohtajapaikat, ainakin metsästyskoirapuolella, tahtovat olla eläkelläisukkojen "kuudenkymmennen ja kuolemanväliltä"-virkoja. Järjestötoiminta olit sitten pj tai joku muu pelinappula siellä niin aikaa tulee olla paneutua asiaan, eläkeläisillähän on tätä aikaa. Mielenkiintoa, tietotaitoa ja uusia ideoita omaavia ihmisiä varmasti löytyisi, mutta tuleeko tuo aika tai paremminkin sen puute nuoremmilla esteeksi?
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
Etelän-Vetelä

Post by Etelän-Vetelä »

Aikas hyvä kommentti S&j tä. Eipä taida nuo edellä mainitut asiat kulkea käsikädessä.Jos on intoa ja ideoita, niin ei ole aikaa eikä mahdollisuuksia....! Toivottavasti löytyy Hannun kaltainen ns."diplomaatti" ja kaikkien kaveri...? Uusi aika ja uudet kujeet vai miten se nyt oli.....? Harrastuksellemme on uusia uhkakuvia ilmassa ja siten myös harrastuksen julkisuuskuva tulee arvoon arvaamattomaan...!Jaskan sanoin niitä Ässiä hihasta tarjolle!!!! :P :P
Juha

Post by Juha »

Etelän-Vetelä wrote:Aikas hyvä kommentti S&j tä. Eipä taida nuo edellä mainitut asiat kulkea käsikädessä.Jos on intoa ja ideoita, niin ei ole aikaa eikä mahdollisuuksia....! Toivottavasti löytyy Hannun kaltainen ns."diplomaatti" ja kaikkien kaveri...? Uusi aika ja uudet kujeet vai miten se nyt oli.....? Harrastuksellemme on uusia uhkakuvia ilmassa ja siten myös harrastuksen julkisuuskuva tulee arvoon arvaamattomaan...!Jaskan sanoin niitä Ässiä hihasta tarjolle!!!! :P :P
Oletko Jari käytettävissä ehdokkaaksi? :P
jm

Post by jm »

Hyvä Juha kun rohkenit kysyä asiaa... pyörinyt sama mielessä...Jarissa olisi kyllä ainesta...odotamme vastausta :D
Etelän-Vetelä

Post by Etelän-Vetelä »

Kiitokset vaan luottamuksesta kaikille kysyjille.En ole käytettävissä kyseiseen virkaan. Sen verran on tuota paikallis-yhdistys toimintaa lähivuosina ja perheellekin pitäisi jäädä aikaa. En myöskään itse näe täyttäväni tarvittavia avuja kyseisessä toimessa :lol:
Gia

Post by Gia »

Peli avattu :wink: ja ensimmäiseltä jo julkisesti kysytty käytettävyyttään. Ja saatu valitettavasti jo kielteinen vastaus "ehdokkaalta"... Se tuo aika tuppaa tosiaan olemaan monella rajallinen. On perhe ja ne omat koiratkin. Monesti olen sanonut, että kumpa vuorokaudessa olisi 48 tuntia tai edes 36 tuntia, niin ehtisi paremmin... vai hankkisiko sitä itselleen silloinkin liikaa tekemistä?
*Olen beagle...mikä on sinun tekosyysi?*
timkil

Post by timkil »

Oikaisu:

Olen saanut muutamia puheluita eri puolilta maata. On kyselty josko pitää paikkansa huhu, että olisin mukana "puheenjohtajakisassa".

Katkaistaan huhulta siivet nyt, ennen kuin ehtii syntyä mitään soppaa tai sekaannusta:

En ole käytettävissä. Jalostusjaoston hommat riittävät minulle mainiosti.

Timo K.
Timo Kilpeläinen
Juha

Post by Juha »

Tuntematta ja ikinä tapaamatta henkilöä on silti jäänyt mieleen Annien kirjoitukset ja kommentit. Hänen ajatuksissa tuntuu olevan takana paljon kokemusta ja tietämystä beaglestä ja myös tuosta pitkäjalkaisemmasta rodusta. Huomaa myös, että hän pohtii asioita paljon korkeammissa "sfääreissä" kuin tavan tallaajat eli osaa katsoa asioita monelta eri näkökulmalta. Tuntuu olevan hallussa sekä koe-, että näyttelypuoli ja ennekaikkea asioita mietitään METSÄSTYSkoirien näkökulmasta.

Hänellä on myös erittäin hyviä kommentteja ja näkökulmia tuolla SAJ forumilla ja ilmeisesti hyvät suhteet sinnepäin.

Taitaa oma kasvatustyö beaglen parissa olla toistaiseksi jäissä (nettisivuilla ei beagleja). Liekö kiinnostusta asettua puheenjohtajakilpaan?
Corner

Post by Corner »

Näppituntuma on, että foorumin palstalla Annie-nimimerkillä esiintyvä henkilö sattuis puheenjohtajaksi oikein hyvin! :D
KeijoN

Post by KeijoN »

Jos Anne Vornanen lupautuu ehdokkaaksi, tulen äänestämään häntä.
stp

Post by stp »

Valtakirja lähtee myös täältä jos lupautuu

Kivirannan Beaglet
Sinttura & Junttura

Post by Sinttura & Junttura »

Minulta ääni myös Annelle jos rupeaa ehdokkaaksi. Minä Annea olisin jo eka kirjoituksessani ehdottanut, mutta odotin että saako koko aihe tuulta siipien alle. Myös liuta valtakirjoja lähtee mun matkassa kokoukseen 8)
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
imppa

Post by imppa »

Arvuuttelu SBJ:n puheenjohtjaehdokkaista nyt näyttää kiihtyvän
ilman tietoa asianosaisten henkilöiden omasta tahdosta. Mielestäni tärkeimmät kriteerit tähän tehtävään ovat kyky ja halu hoitaa puheenjohtajuus hyvin sekä jäsenistön kannatus.
Olemme Pohjanlohkolla käyneet syksyn ja talven aikana perusteellisia keskusteluja sopivasta henkilöstä eri yhdistysten kesken. Yksimielisesti
päätimme kysyä yhteiseksi ehdokkaaksemme Toivo Kangasta. Hän on asiaa harkittuaan antanut suostumuksensa tehtävään. Me jotka Topin tunnemme, tiedämme hänet harkitsevaksi ja yhteistyökykyiseksi mieheksi. Hänellä on organisointikykyä ja valmiutta tehdä tarvittaessa myös päätöksiä. Topilla on myös kansainvälisessä yhteistyössä tarvittava kielitaito.
Tarkempi esittäytyminen tulee hyvissä ajoin ennen vuosikokousta.
Puheenjohtaja valitaan vuosikokouksessa ja toivon, että jokainen ehdolle asettuva tulisi esille riittävän ajoissa. Näin jokainen voisi harkita omaa kantaansa.
Terveisin Kainuun Beagle ry, Ilmari Pulkkinen
annie

Post by annie »

Hyvät foorumilaiset. Kiitos kohteliaista sanoistanne.
Kiitos myös kaikille muillekin, jotka ovat minua monin tavoin kannustaneet ehdolle puheenjohtajan valintaan.

Kuitenkin katson, etteivät rahkeeni riitä Hannun saappaisiin.
Tämän vuoksi en ole käytettävissä ehdokkaaksi.
Timon lailla olen minäkin tyytyväinen tämänhetkisiin aktiviteetteihini, sillä ne riittävät vuorotyötä tekevälle vallan mainiosti.

Ilmarin esittämä Toivo Kangas sen sijaan on sattuva henkilö tehtävään ja tulen antamaan oman ääneni hänelle.

Terveisin, Anne Vornanen
Post Reply