FURminator - ihmeharja

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

misse5

FURminator - ihmeharja

Post by misse5 »

Joko on Beagle väki kuullut tästä ihme harjasta?
Tai onko joku jo kenties ostanut? :wink:
Mitä ootte mieltä, tepsiiko oikeesti niin hyvin kuin sanotaan:

"Rakastat lemmikkiäsi, mutta vihaat karvanlähtöä? Furminator-karsta poistaa irtokarvat ja pohjavillan lemmikistäsi jopa lähes 90-prosenttisesti! Vähentää irtokarvan määrää 60-80 %! Sopii pitkä- ja lyhyt karvaisille, kissoille, koirille ja hevosille!"

Meillä Jessestä irtoaa ihan karmeena karvaa ja mieli kyllä tekis ostaa tuo ihme vempain, kun äiti alkaa hermostua jo karvaan... Maksaa vaan aika kivasti; 39-74 € koosta riippuen (S, M, L, XL)... :shock:

Netissä ainakin kehuuvat maasta taivaisiin ja youtubessa on videoita ja kyllä se oikeestikin näyttää tehokkaalta... :?
Tässä on linkki valmistajan sivuille ja yksi video YouTubesta:
http://www.furminator.com/
http://www.youtube.com/watch?v=6aq-0LebXmo

Joten, ootteko jo tutustunu tämän harjan kanssa ja mitä ootte mieltä? :D
Sinttura & Junttura

Post by Sinttura & Junttura »

Hiplasin eilen jotain saman tyyppistä kuin tuo...Furminator on vain tuotemerkki...mut kyl mä tuollaisen ostan, vaikka kallis onkin. Testaan sitä ensin tuohon meidän vanhukseen, siitä ku lähtee ihan sikana karvaa. Pitää katsoa jos viimeistään Messarista ostais..siellä vois pian olla joulutarjouksena. Mut kyllä tuo ihme harja meidän taloon tulee.

Sehän siis poistaa koirasta sen kaiken irtokarvan mitä se muuten tiputtaisi pitkin vuorokautta, pitkin huushollia.

Kyllä, minä olen mainoksen uhri 8)
http://www.youtube.com/watch?v=jVmcpHZ7 ... re=related
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
misse5

Post by misse5 »

Itse oon aatellu että uskaltaisko tilata jenkeistä, jotkut on kulma tilannu ja saanu reilulla 20 postikuluineen... Saa nähä, tillaanko eBaysta tai Amazon.com :sta... :roll:
Mieli kyllä tosiaan tekis kovasti...
Toivotaan että käy Beaglelle eikä katko päälliskarvaa, joillakin roduilla kulma katkoo... :shock:
ansa

Post by ansa »

Olen saanut tuote-esittelyn agilitytreenikaverilta :lol: Näytti omalla koirallaan miten se toimii, ja kyllähän tuo hyvältä näytti. Toistaiseksi olen kuitenkin pysytellyt ilman, kun on melko arvokas...
Pakkasaamu

Post by Pakkasaamu »

Meillä on kyseinen kapistus ja pois ette saa. On muuten hintansa väärti. :!:
Paikallinen tarvikeliikkeen myyjä sanoi että siinä on rahat takas-takuu. Kukaan ei kuulemma ole vielä palauttanut.

Enkä ole kuullut että katkos karvaa, joten liekö silloin kyseessä halpiskopio?
Sohvi

Post by Sohvi »

Tuo taitaa olla sellainen vehje, jota yks beaglekaveri näytti Pori KV:ssä ja sain kokeillakin. Vaikutti kyllä tosi hyvältä. Muistaakseni hän sanoi Mustin ja Mirrin myyvän noita ainakin Raumalla.
Sinttura & Junttura

Ja sillähän ei saa painaa...näin olen kuullut. Tämä eilen näyttelyssä katsomani oli 35€ ja se ei ollu tämä "furmis"..mä haluisin nimen omaan sen ku kopioista ei koskaan tiedä..voivat olla ihan samanlaisia ja halvempia, tai sitten ei.
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
Pakkasaamu

Post by Pakkasaamu »

^Eipä halpis kopio juurikaan ole halvempi, kun itse maksoin 37€ aidosta kanta-asiakaskortilla.
Sinttura & Junttura

^ai jaa..no pitää melkein ku käyn Ylivieskassa seuraavan kerran niin käydä M&M liikkeesä ku mä saan sieltä alennusta... Jos se beaglen karvojen syöminen eväinä töissä vähän vähenis..vielä ei ole menny niin huonosti ku tuttavalla joka eilen puhui, et niitä karvoja on löytnyt kananmunien SISÄLTÄKIN :? :lol:
Titi Rolin

Post by Titi Rolin »

Meillekin hankittiin furminaattori, jouduttiin odottamaan viikkoja uutta tilausta kun menevät niin hyvin kaupaksi Mustissa ja Mirrissä.
On se hyvä! Hiukan saa olla varovainen, ainakin meidän koiralla on sen verran karhea turkki että painamatta furminaattori ei mene läpi ja varmasti sattuu jos harjaa vähänkin liian nopeasti.
Sitähän on olemassa kahta kokoa. Meillä on se pienempi ja olin niin innossani sitä ostaessa etten kysynytkään mitä eroa niissä on kun myyjä suositteli beaglelle pienempää. Kummalla koolla te hatjaatte beaglenne?
Pakkasaamu

Post by Pakkasaamu »

Meillä myös se pienempi koko ja samalla harjataan labradorinkin. Ja hyvin lähtee: http://www.papula.vuodatus.net/blog/1599041
Sinttura & Junttura

^ Mut tuohan ei ole Furminaattori...ku se on vain tuotemerkki...ei kaikki farkut ole Leviksiä, sekin on vain tuotemerkki :lol: Siis tuommonen sinivartinen se oli mitä näyttelyssä hiplasin 35€. Ja varmaan just samankokoinen
Henkka mies man

Post by Henkka mies man »

Sinttura & Junttura wrote:^ Mut tuohan ei ole Furminaattori...ku se on vain tuotemerkki...ei kaikki farkut ole Leviksiä, sekin on vain tuotemerkki :lol: Siis tuommonen sinivartinen se oli mitä näyttelyssä hiplasin 35€. Ja varmaan just samankokoinen
Jaa-a minusta tuo näyttää mustavartiselta.. :wink: Kiinnostaisi kovasti tuo karvan "repijä", mutta heikkeneekö koiran kylmänkesto sen myötä, kun harjaa karvoitusta ohemmaksi? Vai poistaako tuo pelkästään irtokarvan? Kohta ei voi tieten käydä metällä ku lämpösillä keleillä. :lol: Ensi talvesta tulee kylmä ja paksuluminen... kunhan nyt tulis lunta niin pääsis hiihtämään. :lol:
-Jos ei metsästykseen jalostetulla koiralla metsästä, niin mitä sillä sitten pitäisi tehdä?-
Titi Rolin

Post by Titi Rolin »

On se niin tehokas että tosiaan miettii jääkö mitään lämmittävää jäljelle, tosin ensimmäisen käytön jälkeen turkki on kiiltävä ja kaunis enkä kokenut että karvoja olisi katkottu vaan tosiaan ihan sieltä pohjastakin lähtee irto (kuollut) karva.
Furminaattoria (sen nimisenä meille myytiin Pakkasaamun näyttämä kapistus, 39€) käyttäen on helppo seurata mikä karvakerros juuri sillä hetkellä on lähdössä josta olen päätellyt että vain kuollut karva lähtee
Pakkasaamu

Post by Pakkasaamu »

Sinttura & Junttura wrote:^ Mut tuohan ei ole Furminaattori...ku se on vain tuotemerkki...ei kaikki farkut ole Leviksiä, sekin on vain tuotemerkki :lol: Siis tuommonen sinivartinen se oli mitä näyttelyssä hiplasin 35€. Ja varmaan just samankokoinen
Ei ole Furminaattori? :-k Millainen se aito oikea furmis sitten on?

Meidän labradorilta irtosi pohjavilla kun ostin tuon ja nyt irtoaa päällyskarva joka on jo ihan kiillotonta. Ennen karvantiputtelu on kestänyt reilun kuukauden ajan (eka pohjavilla ja toinen samanmoinen aika päällyskarvaa), tuon furmiksen myötä hommasta selviää parissa viikossa. Ja koirasta ei tule kalju vai oletteko joskus nähnyt koiran joka on koko turkkinsa jättänyt yön aikana lattialle ja aamulla odottaa aamupalaa kaljuna? :lol:
Post Reply