Beaglea hankkimassa...APUA TARVITAAN

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

mimi

Post by mimi »

Hienoa että olet miettinyt ja pohtinut asiaa, ja kyllä itse olen sitä mieltä, että beaglen paikka on metsästävässä kodissa, tai kodissa missä se pääsee vapaana juoksemaan metsissä ja ajamaan pupuja :) tai siis meille ei olisi tullut koskaan beaglea jos ei tuo mies olisi niin hurahtanut metsästykseen. ja kun mies on poissa, koen velvollisuudekseni viedä koiramme metsälle juoksemaan ja ajamaankin, vaikka silloin ei taatusti mitään tule ammuttua :D

kaikkea hyvää jatkoon sinulle, ja jos vielä kuumottaa se beagle kauan, ja tähän rotuun päädyt, niin minun mielipiteeni on, että laita vaan se sitten juoksemaan sen veljen mukana metsällä ;)
Sohvi

Post by Sohvi »

AnnaL wrote:En halua sen enempää ottaa kantaa rotuvalintaan tai sen oikeuteen, mutta ei mulla ainakaan beaglejeni (2 urosta) kanssa ole ongelmia vaikka ei metsästetäkään... Kyllä mekin metsälle meinataan mennä ainakin kokeilemaan kunhan joku meidät sinne vie. Onneksi meillä on Sohvi:) Mutta se ei ole meidän päähomma, ainakaan tällä hetkellä.
Niin tosiaan, mennään sinne metälle heti kun aikataulut sopii. Kauhee hässäkkä ollu päällänsä, laitan sulle yksäriä loppuviikosta.

Jatketaan Beaglen hankinnasta täällä:
http://www.beaglejarjesto.fi/foorumi/vi ... php?t=1139
Locked