Kynsisaksista

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
Tiituli

Kynsisaksista

Post by Tiituli »

Löysin netistä sellaiset koirien kynsisakset, jotka tunnistavat kynnen läpi verisuonen. Eli sakset näyttävät merkkivalolla onko kohdasta turvallista leikata vai ei. Onkohan kenelläkään kokemusta tämmöisistä saksista? Toimiiko??
Hintaa oli nettikaupassa 40€ ja jos nämä todella toimii, niin voisin jopa maksaa tuon summan, jotta kynsien leikkuu helpottuisi ja nopeutuisi.
Sinttura & Junttura

Post by Sinttura & Junttura »

Mulla on giljotiini kynsisakset, tämän tyyliset
Image

En tykkää niistä ollenkaan...en saa niillä koiran kynsiä tarpeeksi lyhyiksi. Muutenkin koirillani on sen malliset tassut, että vaikka kynnet olisivat lyhyet niin ne näyttää silti himpun liian pitkiltä.

En investoisi tuohon laitteeseen...ennemmin ostaisin kynsi trimmerin.
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
ansa

Post by ansa »

Mä en kyllä tommosia summia maksais...Leikkaan mieluummin vähän kerrallaan mutta useammin. Koirallani on about 50-50 mustia ja valkoisia kynsiä. Jotenkin näyttää et takajalkojen kynnet kasvaa paljon hitaammin (tai varmaankin kuluu nopeammin) kuin etujalkojen, ootteko huomanneet samaa? Itse leikkaan takajalkojen kynsiä vain joka toisella leikkauskerralla...Ja ei, se ei vedä, eli sen takia eivät takakynnet kulu :D
Post Reply