Luoksetulo?

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
silverbel
Posts: 159
Joined: Wed 01.02.2006 13:40
Contact:

Luoksetulo?

Post by silverbel »

Minulla on ongelma..haluaisin että begulini tulisi kutsusta luokse, mutta kun se pääsee irti, "sillä ei ole korvia"..se ei kuuntele mitään..Miten te olette opettaneet koiranne tuleemaan kutsusta luokse?
Beagle Bella
Outi.A
Posts: 58
Joined: Sun 12.02.2006 13:56
Location: Pyhäselkä/Hammaslahti
Contact:

Post by Outi.A »

Ei ole meidänkään pojalla aina välillä korvia... Mutta tässäpä on sitten neuvoa:
http://www.kumikana.org/koulutus/luoksetulo1.htm
Osoitteesta http://kumikana.org löytyy muutakin koulutukseen liittyviä asioita. Käykää ihmeessä kurkaamassa!
Sinttura & Junttura
Posts: 769
Joined: Thu 22.09.2005 8:45
Location: Haapajärvi
Contact:

Post by Sinttura & Junttura »

Meillä löytyy jonkinlaiset korvat tuolta Urokselta, mutta viivellä näyttää tieto niihinkin menevän. Mutta tätä yksilöä voi pitää myös irti pihalla

Neiti sitten tiputtaa kyllä korvansa, sen perään on turha huudella. Agility harkoissa se pysyy hanskassa kun se tietää, että minulla on makkara pussi taskussa. Taas jos vedetään rataa, hirttää sillä kaasu pohjaan, tosin vielä se ei ole omille teilleen lähtenyt ainoastaan tehny omaa rataa kentällä.
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
Sohvi
Posts: 502
Joined: Sat 29.10.2005 16:38

Post by Sohvi »

Sinttura & Junttura wrote:Meillä löytyy jonkinlaiset korvat tuolta Urokselta, mutta viivellä näyttää tieto niihinkin menevän. Mutta tätä yksilöä voi pitää myös irti pihalla

Neiti sitten tiputtaa kyllä korvansa, sen perään on turha huudella. Agility harkoissa se pysyy hanskassa kun se tietää, että minulla on makkara pussi taskussa. Taas jos vedetään rataa, hirttää sillä kaasu pohjaan, tosin vielä se ei ole omille teilleen lähtenyt ainoastaan tehny omaa rataa kentällä.

Meillä oli alkuaikoina vähän samaa ongelmaa, että kaasu pohjaan ja eikun omaa rataa vetämään. :D
silverbel
Posts: 159
Joined: Wed 01.02.2006 13:40
Contact:

Post by silverbel »

Outi A: Nuo kumikanan sivut ovat kyllä hyvät kiitos avusta taidankin kokeilla noita vinkkejä heti!:)
Beagle Bella
Post Reply