beaglenuoret

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Remu

Post by Remu »

silverbel: juu niin saan. Kiitos kiitos. :) Oikeastaan mut pakotetaan ottamaan se vasta juhannuksen jälkeen, koska mun on kuulemma PAKKO mennä perheen mukaan mummolaan juhannukseksi. Mitäköhän ne kuvittelee oikein, luuleeks ne et must on siel jtn iloo ku oon kumminki ihan omissa maailmoissani pentuajatuksen parissa. ;D Ja tosin koirahan ei ole lähellekkään beagle, se on kiinanharjakoira. Ja nyt sillä pennulla todettiin vielä purentavika. :( mun käskettiin harkita sitä pennun ottamista uudelleen, mutta kyllä mä siihen kiinnyin eikä ne näyttelyt oo niin henkija elämä. :wink: Ja iskä kuulemma on luvannut opettaa kaikki taloon tulevat koirat jäniksen perään. :lol:
silverbel

Post by silverbel »

Nii kiinanharjis on muikin kiinnostanu.. Yhellä puolitutulla on puuteri huisku.. Ihana sellanen.
Kiinanharjis jäniksen perässä!!! :D

Noh, otan ossa, mutta mullakin tulee olemaan suunnilleen samanlainen juhannus ku sulla..Beagleihmisiä kun ollaan.. hehee.. Eikä se purenta vika menoa haittaa..:) mikäs pennun nimeksi tulee?
Beagle Bella
Remu

Post by Remu »

Okei :) Joo, se vois olla aina, ö, omalaatuista. :D Mutta nahka täytyis sitte suojata puvulla, ettei oksat raapisi sitä rikki...
Jaajaa. :) Meillä on mummolassa mökki järven rannassa, tosin se järvi on aika huonossa kunnossa, mutta luulis, että Remun kelpaa siel viettää juhannus. :) No ei varmaan, tosin kun se on alapurenta ja sitä ei tiedä, että jos se alaleuka kasvaa vielä, niin niitä hampaitahan voidaan joutua lyhentelemään eläinlääkärillä... No, sitten lyhennellään. :) Nimekseen se saa varmaan Lickitung sen yhden Pokemonin mukaan. :'D Ja juuri se, koska kun pentu nukkuu, se työntää unissaan kielensä ulos ja liikuttelee sitä. :'D Kaverin kanssa istuttiin sellaisen laatikon ympärillä, missä pennut nukku ja naurettiin yhessä ku se oli niin hassun ja söpön näköistä. :'D
silverbel

Post by silverbel »

Se on varmasti tosi suloinen!! Ja ihana nimikin. :D
Beagle Bella
Remu

Post by Remu »

silverbel wrote:Se on varmasti tosi suloinen!! Ja ihana nimikin. :D
Kiitos! :) Nyt oon kyl aatellu, et annanki nimeks ton nimen, mut niin että se kirjotettaisiin kuten tuo lausutaan, eli Likita[n]. :)
Moonika

Post by Moonika »

Oonko liian nuori joukkoon?(4.lk.)
Meillä on kotona yks beagle. Harrastan sen kaa näyttelyitä, tokoa ja agilityä(agilityä tosin kotikentällä). Beaglella on jo yhet reilu 2v. pennut ja keväällä pitäs tulla toiset.

Innokas jänisajuri,(liiankin) nopea agilitykoira ja ratkiriemukas tokossa, oikea Jymypakkaus!
Last edited by Moonika on Wed 19.03.2008 17:26, edited 1 time in total.
Sohvi

Post by Sohvi »

Moonika wrote:Oonko liian nuori joukkoon?
Meillä on kotona yks beagle. Harrastan sen kaa näyttelyitä, tokoa ja agilityä(agilityä tosin kotikentällä). Beaglella on jo yhet reilu 2v. pennut ja keväällä pitäs tulla toiset.

Innokas jänisajuri,(liiankin) nopea agilitykoira ja ratkiriemukas tokossa, oikea Jymypakkaus!
Et tietenkään ole liian nuori, tervetuloa vaan beaglesakkiin!
Moonika

Post by Moonika »

Hyvä! Beagleharrastaja kumminkin. Eihän se iästä riipu harrastaako beagleja vai ei. :lol: (ala-asteella)
Sohvi

Post by Sohvi »

Moonika wrote:Hyvä! Beagleharrastaja kumminkin. Eihän se iästä riipu harrastaako beagleja vai ei. :lol: (ala-asteella)
Näin on. ;) Itekin olen beagleharrastukseni alottanut (niin ikään ala-asteella) 8 vuotta sitten :)
ansa

Post by ansa »

Sama vika tuon aloitusiän suhteen. Beagleja meillä on ollut kyllä aika tarkkaan siitä kun itse täytin vuoden. Ihan pienenäkin jo olin paljon mukana esim. näyttelyissä, beaglepäivillä ja isän kanssa metsässä, mutta siinä 10v kieppeillä aloin ihan tosissani häärätä yksinkin kaikenlaista. Ainakin 12v voin siis väittää touhunneeni aktiivisemmin beaglejen kanssa. Nykyään beagle on melkein "kakkosrotu", mutta ihan yhtä rakas silti edelleen :)
Lurppa_87

Post by Lurppa_87 »

Helou.. :) Mä oon 21vuotias beagle-harrastaja. (lienenkö liian vanha tähän mut yrittänyttä ei laiteta...) Onkos täällä ketään Pohjois-Savosta? Iisalmen lieppeiltä? Meillä on 3vuotias beagle neiti Lurppa. Oisin vaan sulhoa etsiskelly Lurpalle seuraavaan kiimaan (jonka ajankohdasta ei oo tietoo, kun pitää niin oudosti ne.. ) Lurpalla ei papereita. Ajaa kyllä jänistä. :D
Taru

Post by Taru »

Täällä yksi 17 -vuotiasta harrastaja, joka ei tällä hetkellä omista beaglea - Edellinen lopetettiin nelisen vuotta sitten rakennevian takia. Samasta linjasta meinattiin ottaa tänä kesänä uusi beagle, mutta en näe kyllä mitään järkeä hakea sittenkään veljestä enää pentua, kun siskolla oli sydänvika ja toisella jokin virtsarakon rakennevika. (vaikka erittäin hieno arvonimikoristeinen ja terve veli itse onkin). Mutta joo.

Nyt omistan valkkarin (valkosenpaimenkoiran). Joka ei tietysti metsästyskäytössä, vaikka ajokin kanssa onkin isketty mukaan kunnonkohotusmielessä - Hyvin pysy matkassa, mutta matkasta tuli pois yksin kun koiria huudeltiin. (ja mulle vielä väitetään, että toi isovanhempien koira joskus tottelee pyyntöjä) Meiän beagle tyts. tuli pyynnöstä pois näköajosta ja siihen olen aika tyytyväinen. (:

Nyt sitten parin vuoden päästä olisi tarkoitus pitää välivuosi opinnoissa ja hankkia ajokoira - joko beagle tai venäläinen. En halua nimittäin metsästyskoiraa, jota opetetaan viidesti vuodessa ja sitten itketään kun ei tule mitään. :DD

Joo, aika paljon ihme sössötystä, mut koittakaa kestää mua.
Sohvi

Post by Sohvi »

Nyt kaikki beaglenuoret sitten kirjoittelemaan vaan reippaasti tuonne nuorisopalstalle! :)
Post Reply