Jätöksien syöminen
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
-
Piikeli1000
Jätöksien syöminen
Viittaakohan kiinnostus omien jätösten syömiseen johonkin puutosoireisiin vai mihin? 5kk:n ikäinen narttupentu on jo useamman kerran yrittäny ulkona käydä *** kimppuun ja sisällä yksin olleessaan ilmeisesti syönytkin niitä jäljistä päätellen. Vähä inhottavan tuntusta hommaa. Luulis nykyajan nappuloista ja kotiruuan tähteistä saavan kaiken tarpellisen. Pitäskö jotain muuta lisäainetta antaa vai meneekö tuo kaikki vain pentuhölmöilyn piikkiin?
Tyttäreltä jäi hänen muutettua pois kotoa, meidän huolettavaksi - kissa, josta on mullekin tullut kovin rakas.
Käytän koiria pari kertaa vuorokaudessa sisällä syömässä, jotka ensimmäisenä "hyökkää" kissan tarveastialle, että oliskohan siellä parempaa syömistä, mitä isäntä tarjoaa.
Tämä johtunee just`siitä jostakin vitaniimin tarpeesta, jolle ei tahdo löytyä aina selitystä.
Minun koirille ei toisen, eikä omat, ulosteet ole niin hyviä kuin kissan.
Olisi ihan mukava tietää onko muilla koiran omistajilla, joilla kissa on, samoja ns. ongelmia.
Käytän koiria pari kertaa vuorokaudessa sisällä syömässä, jotka ensimmäisenä "hyökkää" kissan tarveastialle, että oliskohan siellä parempaa syömistä, mitä isäntä tarjoaa.
Tämä johtunee just`siitä jostakin vitaniimin tarpeesta, jolle ei tahdo löytyä aina selitystä.
Minun koirille ei toisen, eikä omat, ulosteet ole niin hyviä kuin kissan.
Olisi ihan mukava tietää onko muilla koiran omistajilla, joilla kissa on, samoja ns. ongelmia.
-
Pakkasaamu
-
Sinttura & Junttura
-
Maria-Riitta Huhta
Ite syötin pidemmän aikaa Iitalle ananasta ja mitään silmään pistävää vaikustusta en huomannut
Meillä Iitan kohdalla se on jotenkin ajanjaksoista toisinaan saan ikunaan koputtaa ja koira tietää het mitä EI SAA TEHDÄ ja sitten on taas aikoja että en edes muista et olis jätöksiä syömässä.
Se vaan taitaa olla lopuuksi semmonen IKÄVÄ tapa joka toisille hurtille tulee enpä oikein usko muuta on tullu juteltu eläinlääkärin kanssa monesti meidän vanhasta biikulista et mitä sen kans oikein tekis niin jotain vitamiinia kehotti antamaan mutta sanoikin että kun siihen oliskin keksitty joku joka sen lopettais eli mitään varmaan lopetusta ei siihen ole luulisin
Se vaan taitaa olla lopuuksi semmonen IKÄVÄ tapa joka toisille hurtille tulee enpä oikein usko muuta on tullu juteltu eläinlääkärin kanssa monesti meidän vanhasta biikulista et mitä sen kans oikein tekis niin jotain vitamiinia kehotti antamaan mutta sanoikin että kun siihen oliskin keksitty joku joka sen lopettais eli mitään varmaan lopetusta ei siihen ole luulisin
-
Piikeli1000
-
Maria-Riitta Huhta
Oletteko kokeilleet merileväkuuria? Tuttumme labukalla oli ongelmana jatkuva ruohon syöminen (ilmeisesti jonkun vitamiinin puutos) ja hän antoi koiralle viikon merileväkuurin. Siihen loppui ruohon syönti.
Itseäni ei tosin haittaisi kakkojen syöminen, ainakin se kehittäisi vastustuskykyä
Marsun kakat menevät aina koirille jos mukaan pääsevät marsulaa siivoamaan. Hevosten pallurat eivät valitettavasti maistu.
Itseäni ei tosin haittaisi kakkojen syöminen, ainakin se kehittäisi vastustuskykyä
Kennelrehulta ja Biofarmilta ainakin saa. En ole törmännyt, että mistään "tavallisista" kaupoista saisi. Luontaistuotekaupoista voi toki kysyä.0501691 wrote:Mistä sitä merilevää saa ostaa? Luontaistuotekaupasta, marketista vai...? Meidän Heta on kova tyttö syömään ruohoa (etsii sitä talvellakin lumen alta), joten olisin melkein valmis kokeilemaan kuuria.
joskus luin, että koira saa liian vähän lihapitoista ruokaa jos se syö omaa kakkaansa, eli oma kakka haisee liian hyvältä, jolloin sitäkin tekee mieli syödä
voi kyllä olla että tässä tapauksessa pentukin vain maistelee kaikkea mitä eteen tulee, myös omaa kakkaansa, olen ainakin kuullut pennuista jotka syövät kaikkea mitä eteen tulee, myös omat jätöksensä
meidänkin koirat ovat hulluina kissan ja muiden eläimien kakkoihin, tosin koirien kakat ovat saaneet olla rauhassa...ainakin vielä
meidänkin koirat ovat hulluina kissan ja muiden eläimien kakkoihin, tosin koirien kakat ovat saaneet olla rauhassa...ainakin vielä
ananasmehua?
itellä yksi kokemus kaverin edesmennestä sekarotuisesta joka söi kakkansa ja sille juotin ananas mehua ja ulosteen syönti loppui kuin taika iskusta 
Teho-Bakt voi auttaa, usein *** syöminen on merkki suolistobakteerien epätasapainosta ja Teho-bakt on jauhe juuri tähän vaivaan. Tietty ei se siinä vaiheessa auta jos kikkareiden syöminen on tapa.
Tätä kyseistä tuotetta saa apteekeista, on muuten sitten avattuna jääkaappikamaa. Iso purkki kestää pitkään ja säilyykin. Ja olen mä kyllä antanut vähän vanhaksikin mennyttä
Tätä kyseistä tuotetta saa apteekeista, on muuten sitten avattuna jääkaappikamaa. Iso purkki kestää pitkään ja säilyykin. Ja olen mä kyllä antanut vähän vanhaksikin mennyttä