Onkohan Keski-Suomen alueella, tarkemmin Jyväskylässä beagletreffeistä kiinnostuneita? Olisi mukava nähdä lajitovereita leikin merkeissä. Itselläni pentu 4,5kk.
Beaglet Keski-Suomesta
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
Beaglet Keski-Suomesta
Hoi,
Onkohan Keski-Suomen alueella, tarkemmin Jyväskylässä beagletreffeistä kiinnostuneita? Olisi mukava nähdä lajitovereita leikin merkeissä. Itselläni pentu 4,5kk.
-
Henkka mies man
-
Henkka mies man
Aika hyvin tiedän. Laitappa paikallisyhdistyksen tilille pikku summa niin eiköhän se siitä. Yhdistyksestä voi käydä lukemassa www.keski-suomenbeagle.com Yhdistys järjestää kaikenmoista toimintaa. Viimeksi kesäpäivillä oltiin yhdessä ja paikalla oli mukavasti koiria ja ihmisiä.bg wrote:Juu, toki koirat mukaan.. voisi päivää katsoa myöhemmin. Tiedätkö muuten Keski-Suomen beagletoiminnasta? Koulutuksia, muuta toimintaa?
-Jos ei metsästykseen jalostetulla koiralla metsästä, niin mitä sillä sitten pitäisi tehdä?-
-
Henkka mies man
Miten olisi tapaaminen Jyväskylän kansainvälisen näyttelyn aikaan?? Aikaisempina vuosina on ollut Mätsäri pe tai la iltana messukeskuksessa. Onkohan tänä vuonna?? Näyttely on reilun viikon päästä. Paikallisyhdistys eli Keski-Suomen Beagle on järjestely hommissa tuona viikonloppuna. Talkoisiin voi ilmoittautua yv:nä vaikka mulle. Muutama innokas mahtuu mukaan. Muutenkin keski-suomen innokkaat Beagle-ihmiset rohkeasti vain yhdistyksen toimintaan mukaan. Se vie vähän ja antaa paljon. Kotisivulta lisää tietoa www.keski-suomenbeagle.combg wrote:Hieno homma!Voitaisiin sopia hyvä ajankohta treffailla vaikka Jyväskylän koirapuistossa? Itsellänikin alkaa pian uudet työt ja työajoista ei vielä tarkkaa tietoa.. Jospa kyselisin sopivia aikoja myöhemmin
-Jos ei metsästykseen jalostetulla koiralla metsästä, niin mitä sillä sitten pitäisi tehdä?-
Sinne näyttelyihin ei vissiin omia koiria voi tuoda ellei ole kisaamassa.. Itse olen tulossa näyttelyihin vain katsomaan kun ei pienokainen vielä pääse kentälle. Siellä olisi mukava nähdä ja kuulisin mielelläni lisää infoa Keski-suomenbeagle toiminnasta. Voisin itse liittyä jäseneksi ja osallistua toimintaan. Tällä kertaa en voi kuitenkaan talkoohommiin osallistua.
Jos tänä vuonna järjestetään mätsäri, pääsen sinne perjantaina mutta en lauantai iltana.
Jos tänä vuonna järjestetään mätsäri, pääsen sinne perjantaina mutta en lauantai iltana.