Beaglet Keski-Suomesta

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
bg

Beaglet Keski-Suomesta

Post by bg »

Hoi,

Onkohan Keski-Suomen alueella, tarkemmin Jyväskylässä beagletreffeistä kiinnostuneita? Olisi mukava nähdä lajitovereita leikin merkeissä. Itselläni pentu 4,5kk. :)
Henkka mies man

Post by Henkka mies man »

^^ minä kun olen aina innokas kaikkeen niin voin tulla. Kait voi ottaa koirankin mukaan.. :wink:
-Jos ei metsästykseen jalostetulla koiralla metsästä, niin mitä sillä sitten pitäisi tehdä?-
bg

Post by bg »

Juu, toki koirat mukaan.. voisi päivää katsoa myöhemmin. Tiedätkö muuten Keski-Suomen beagletoiminnasta? Koulutuksia, muuta toimintaa? :)
Henkka mies man

bg wrote:Juu, toki koirat mukaan.. voisi päivää katsoa myöhemmin. Tiedätkö muuten Keski-Suomen beagletoiminnasta? Koulutuksia, muuta toimintaa? :)
Aika hyvin tiedän. Laitappa paikallisyhdistyksen tilille pikku summa niin eiköhän se siitä. Yhdistyksestä voi käydä lukemassa www.keski-suomenbeagle.com Yhdistys järjestää kaikenmoista toimintaa. Viimeksi kesäpäivillä oltiin yhdessä ja paikalla oli mukavasti koiria ja ihmisiä.
-Jos ei metsästykseen jalostetulla koiralla metsästä, niin mitä sillä sitten pitäisi tehdä?-
Lilian

Post by Lilian »

Heippa, mä olisin ehkäpä kiinnostunut, jos vaikka löytäisi jonkun sopivan aikarakosenkin sitten <:. Mulla keväällä neljä vuotta täyttävä urosbeagle (:.
Moni lapsi maailmalla nukkuu pilvipeiton alla.
bg

Post by bg »

Hieno homma! :) Voitaisiin sopia hyvä ajankohta treffailla vaikka Jyväskylän koirapuistossa? Itsellänikin alkaa pian uudet työt ja työajoista ei vielä tarkkaa tietoa.. Jospa kyselisin sopivia aikoja myöhemmin :)
Henkka mies man

bg wrote:Hieno homma! :) Voitaisiin sopia hyvä ajankohta treffailla vaikka Jyväskylän koirapuistossa? Itsellänikin alkaa pian uudet työt ja työajoista ei vielä tarkkaa tietoa.. Jospa kyselisin sopivia aikoja myöhemmin :)
Miten olisi tapaaminen Jyväskylän kansainvälisen näyttelyn aikaan?? Aikaisempina vuosina on ollut Mätsäri pe tai la iltana messukeskuksessa. Onkohan tänä vuonna?? Näyttely on reilun viikon päästä. Paikallisyhdistys eli Keski-Suomen Beagle on järjestely hommissa tuona viikonloppuna. Talkoisiin voi ilmoittautua yv:nä vaikka mulle. Muutama innokas mahtuu mukaan. Muutenkin keski-suomen innokkaat Beagle-ihmiset rohkeasti vain yhdistyksen toimintaan mukaan. Se vie vähän ja antaa paljon. Kotisivulta lisää tietoa www.keski-suomenbeagle.com
bg

Post by bg »

Sinne näyttelyihin ei vissiin omia koiria voi tuoda ellei ole kisaamassa.. Itse olen tulossa näyttelyihin vain katsomaan kun ei pienokainen vielä pääse kentälle. Siellä olisi mukava nähdä ja kuulisin mielelläni lisää infoa Keski-suomenbeagle toiminnasta. Voisin itse liittyä jäseneksi ja osallistua toimintaan. Tällä kertaa en voi kuitenkaan talkoohommiin osallistua.

Jos tänä vuonna järjestetään mätsäri, pääsen sinne perjantaina mutta en lauantai iltana.
Post Reply