NUORISOJAOSTO
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
NUORISOJAOSTO
Terveisiä täältä Satakunnasta. Nyt kun metsästyskausi on ohi niin on taas monella aikaa miettiä beaglemme tulevaisuutta. Vuosikokouksen jälkeen olen miettinyt ,että jospa olisi aika alkaa aktivoimaan nuorisoa/muitakin uusia jäseniä mukaan harrastustoimintaamme. Asiaa on mietitty toki kuumeisesti aikaisemminkin mutta varmasti paras keino tehdä asialle jotakin olisi perustaa järjestöön nuorisojaosto ,jonka päätehtävä olisi toimia tämän haasteellisen tehtävän parissa. Nyt haluankin herättää "aivoriihen" jäsenistön kesken täällä foorumissa. Otan seuraavassa beagle järjestön johtokunnan kokouksessa esille nuorisojaoston perustamisen. Tarkoitus olisi kerätä paljon hyviä ideoita sekä herättää asiallista ja rakentavaa keskustelua. Syyttelemällä ja aiheettomuuksia viljelemällä ei tunnetusti asiat mene eteenpäin. Hyvää kevään jatkoa toivottaa Jukka Kettula ja Beggy&Donna
Huh olipas pitkä työpäivä.. Niin, nuorisojaoston tehtäviin kuuluisi myöskin miettiä että saataisiinko esim tulevaan sääntömuutokseen koskien perhejäsenyyttä liitettyä nuorisojäsenelle alempi jäsenmaksu. Nuorisojaosto voisi myös järjestää mm. beagleaiheisia leirejä lapsille/nuorille, nuorten koiranohjaajien ajovoittajaottelun tms. Asia on vasta ns. ideointitasolla niin nyt on kaikilla mahdollisuus laittaa tänne ideoita.Sana on vapaa.. Mun sähköpostiin voi kans laittaa jos ei halua julkisesti esittää. Loistavaa Sohvi.
Pistätkö mulle kans sähköpostia. Osoite oli jukka.kettula@beaglejarjesto.fi
Tosi hienoja ideoita! Mun pitänee heti liittyä itse järjestöön, olen isän siivellä ollut tähän asti, pakko myöntää.J Kettu wrote:Huh olipas pitkä työpäivä.. Niin, nuorisojaoston tehtäviin kuuluisi myöskin miettiä että saataisiinko esim tulevaan sääntömuutokseen koskien perhejäsenyyttä liitettyä nuorisojäsenelle alempi jäsenmaksu. Nuorisojaosto voisi myös järjestää mm. beagleaiheisia leirejä lapsille/nuorille, nuorten koiranohjaajien ajovoittajaottelun tms. Asia on vasta ns. ideointitasolla niin nyt on kaikilla mahdollisuus laittaa tänne ideoita.Sana on vapaa.. Mun sähköpostiin voi kans laittaa jos ei halua julkisesti esittää. Loistavaa Sohvi.Pistätkö mulle kans sähköpostia. Osoite oli jukka.kettula@beaglejarjesto.fi
Laittelen mailia toivottavasti vielä tän päivän aikana.
Juuri näin tytöt ja pojat, näin saatte varmaan paremmin äänenne kuuluviin, ja näin pitää toimia.
Itse olen ollut aina sitä mieltä, että nuorisoo pitää enemmän kuulostaa näissäkin asioissa, sillä niiltähän niitä uusia ideoita syntyy enemmän kuin meiltä vanhoilta "kävyiltä".
Me täällä keskisessä Suomessa ollaan tämä jo älytty, sillä meillä on jo puheenjohtaja ja sihteeri on aivan sieltä nuorimmasta päästä.
Tietenkin täytyy määrätynlaista kokemusta olla esim. paikallisilla yhdistyksillä, johtokuntaa koottaessa, mutta vähänkin asiaan perehtyneille nuorille pitää antaa tilaa sinne henkilöitä valittaessa.
Tätä en kirjoita sillä, että valtakunnallisesti pitäisi porukkaa uusia päättäviin elimiin, sillä mielestäni minäkin asiaa jonkun verran seuranneena meillä menee suhteellisen hyvin.
Sinnekin varmaan halukkaat pääsee, jos niitä löytyy, ja tieto / taito riittää.
Itse olen ollut aina sitä mieltä, että nuorisoo pitää enemmän kuulostaa näissäkin asioissa, sillä niiltähän niitä uusia ideoita syntyy enemmän kuin meiltä vanhoilta "kävyiltä".
Me täällä keskisessä Suomessa ollaan tämä jo älytty, sillä meillä on jo puheenjohtaja ja sihteeri on aivan sieltä nuorimmasta päästä.
Tietenkin täytyy määrätynlaista kokemusta olla esim. paikallisilla yhdistyksillä, johtokuntaa koottaessa, mutta vähänkin asiaan perehtyneille nuorille pitää antaa tilaa sinne henkilöitä valittaessa.
Tätä en kirjoita sillä, että valtakunnallisesti pitäisi porukkaa uusia päättäviin elimiin, sillä mielestäni minäkin asiaa jonkun verran seuranneena meillä menee suhteellisen hyvin.
Sinnekin varmaan halukkaat pääsee, jos niitä löytyy, ja tieto / taito riittää.
Heippa. Niin siinä sitten kävi että beaglejärjestön johtokunta hyväksyi yksimielisesti nuorisojaoston perustamisen Tampereella 28.7.2007.
Sain tehtäväksi koota jaostoon jäsenet 6-8henkilöä ja mielellään niin että joka lohkolta olisi edustus. Jaoston henkilöt valitaan seuraavassa johtokunnan kokouksessa Vehmaalla 17-18.12.2007 Jaosto toimii kuten muutkin jaostot ja kokoontuu 1-2krt.vuodessa. Jaoston tehtävät ovat lähinnä uusien jäsenten mukaansaaminen, nuorisotoiminnan lisääminen sekä beaglen positiivisen näkyvyyden lisääminen. Lisäksi jaosto tekee yhteistyötä muiden metsästyskoirajärjestöjen sekä metsästäjäliiton ja kennelliiton kanssa. Jaosto pitää kiinni beaglejärjestön säännöistä ja tavoitteista ja on mukana jalostamassa ajavaa, tervettä ja kaunista beaglea. Jaostoon valittavien henkilöiden tulisi olla innostuneita beagletoiminnasta, sekä omata perustiedot beaglesta. Nyt vaan rohkeasti lähettämään lyhyt kuvaus itsestäsi sekä beagleharrastustaustastasi sähköpostitse minulle. Jaostoon valittavien henkilöiden ei tarvitse olla ns. nuoria vaan riittää että omaa runsaasti lapsellista luovuutta.
Terveisin Jukka Kettula
Email: jukka.kettula@beaglejarjesto.fi
Sain tehtäväksi koota jaostoon jäsenet 6-8henkilöä ja mielellään niin että joka lohkolta olisi edustus. Jaoston henkilöt valitaan seuraavassa johtokunnan kokouksessa Vehmaalla 17-18.12.2007 Jaosto toimii kuten muutkin jaostot ja kokoontuu 1-2krt.vuodessa. Jaoston tehtävät ovat lähinnä uusien jäsenten mukaansaaminen, nuorisotoiminnan lisääminen sekä beaglen positiivisen näkyvyyden lisääminen. Lisäksi jaosto tekee yhteistyötä muiden metsästyskoirajärjestöjen sekä metsästäjäliiton ja kennelliiton kanssa. Jaosto pitää kiinni beaglejärjestön säännöistä ja tavoitteista ja on mukana jalostamassa ajavaa, tervettä ja kaunista beaglea. Jaostoon valittavien henkilöiden tulisi olla innostuneita beagletoiminnasta, sekä omata perustiedot beaglesta. Nyt vaan rohkeasti lähettämään lyhyt kuvaus itsestäsi sekä beagleharrastustaustastasi sähköpostitse minulle. Jaostoon valittavien henkilöiden ei tarvitse olla ns. nuoria vaan riittää että omaa runsaasti lapsellista luovuutta.
Terveisin Jukka Kettula
Email: jukka.kettula@beaglejarjesto.fi
Heippa kaikille!
Ajovoittajaottelu lähestyy ja nuorisojaoston jäsenet valitaan sen yhteydessä pidettävässä järjestön johtokunnan kokouksessa. Vielä tarvittaisiin mukaan innokkaita hakijoita, joten ei muuta kun hakemusta osoitteeseen: jukka.kettula@beaglejarjesto.fi .Hakemuksen ei kovin kummoinen tarvi olla muutakuin kertoo vaan harrastustaustaa beaglen osalta yms. täysin vapaamuotoisesti.
Nyt on iso mahdollisuus alkaa vaikuttaa mahtavan rotumme tulevaisuuteen. Myös yv:tä voi laittaa.
Tsemppiä kaikille koirille ajovoittajaan. Vehmaalla nähdään. Terveisin Jukka
Ajovoittajaottelu lähestyy ja nuorisojaoston jäsenet valitaan sen yhteydessä pidettävässä järjestön johtokunnan kokouksessa. Vielä tarvittaisiin mukaan innokkaita hakijoita, joten ei muuta kun hakemusta osoitteeseen: jukka.kettula@beaglejarjesto.fi .Hakemuksen ei kovin kummoinen tarvi olla muutakuin kertoo vaan harrastustaustaa beaglen osalta yms. täysin vapaamuotoisesti.
Nyt on iso mahdollisuus alkaa vaikuttaa mahtavan rotumme tulevaisuuteen. Myös yv:tä voi laittaa.
Tsemppiä kaikille koirille ajovoittajaan. Vehmaalla nähdään. Terveisin Jukka
JK