Kauden eka ajo ;-)

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
stp
Posts: 92
Joined: Thu 22.09.2005 13:50
Location: Ylivieska
Contact:

Kauden eka ajo ;-)

Post by stp »

Olimme eilen pyörälenkillä metsäautotiellä ja sattui tällainen tapaus.

http://www.origonet.net/samip/videot/lenkilla.mp4

Pitää laittaa ajopäiväkirjaan. Oikeastaan parasta kerkesi tapahtua jo aikaisemmin, mutta meni aikaa kun sain kamerakännyn asentoon. Lindasta päätellen haisi mukavalta...epäilemättä tiellä oli vieraillut ennen meitä joku muu eläin!
****************************

Kivirannan Beaglet
Sinttura & Junttura
Posts: 769
Joined: Thu 22.09.2005 8:45
Location: Haapajärvi
Contact:

Post by Sinttura & Junttura »

Mun koneelta ei pääse kattomaan...tai ei oo varmaan tarvittavia ohjelmia koneella.
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
Sohvi
Posts: 502
Joined: Sat 29.10.2005 16:38

Post by Sohvi »

Eipä näy meilläkään.
Remu
Posts: 107
Joined: Sat 28.01.2006 13:47
Location: Espoo

Post by Remu »

Meillä näkkyy. Teillä juostaan kovaa pyörän vieres ja oikee kolmisin. :)
Jänispiiska ja kaksi Koppakuoriaista.
stp
Posts: 92
Joined: Thu 22.09.2005 13:50
Location: Ylivieska
Contact:

Post by stp »

Ainakin tuo Applen QuickTime soitin toistaa noita mp4 videoita samoin se nokian pc-suiten mukana tullut mediasoitin. Nämä kännykkä versiot eivät tosin laadulla häikäise, mutta vauhti on kova, yhdellä kädellä tangosta kiinni, toisessa kädessä puhelin. Koira ovat kaikki kiinni omatekoisessa springerissä. Paras laulu kuului tosin ennemmin, meni aikaa kun sain kuvauskaluston valmiiksi. Tuo paikka pitää testata heti 20.8. sillä siinä kohdassa ei ole tullut koiria käytettyäkään.
****************************

Kivirannan Beaglet
Post Reply