Olimme eilen pyörälenkillä metsäautotiellä ja sattui tällainen tapaus.
http://www.origonet.net/samip/videot/lenkilla.mp4
Pitää laittaa ajopäiväkirjaan. Oikeastaan parasta kerkesi tapahtua jo aikaisemmin, mutta meni aikaa kun sain kamerakännyn asentoon. Lindasta päätellen haisi mukavalta...epäilemättä tiellä oli vieraillut ennen meitä joku muu eläin!
Kauden eka ajo ;-)
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
-
Sinttura & Junttura
- Posts: 769
- Joined: Thu 22.09.2005 8:45
- Location: Haapajärvi
- Contact:
Ainakin tuo Applen QuickTime soitin toistaa noita mp4 videoita samoin se nokian pc-suiten mukana tullut mediasoitin. Nämä kännykkä versiot eivät tosin laadulla häikäise, mutta vauhti on kova, yhdellä kädellä tangosta kiinni, toisessa kädessä puhelin. Koira ovat kaikki kiinni omatekoisessa springerissä. Paras laulu kuului tosin ennemmin, meni aikaa kun sain kuvauskaluston valmiiksi. Tuo paikka pitää testata heti 20.8. sillä siinä kohdassa ei ole tullut koiria käytettyäkään.