Vuosikokous 2007
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
Vuosikokous 2007
Onkohan vuosikokouksessa käsiteltävänä muuta kuin tavanomaiset sääntömääräiset vuosikokousasiat? Jos on muuta, niin mitä?
*Olen beagle...mikä on sinun tekosyysi?*
-
Sinttura & Junttura
Minuakin kiinnostaa, koska olen tuosta perheenjäsen (jäsenmakusta) laittanut kirjeen puheenjohtajalle, että johtokunta ehdottaa vuosikokoukselle tuota ko. asiaa jotta saadaan tehtyä se sääntömuutos.
Itse en valitettavasti kuitenkaan pääse vuosikokoukseen, puhumaan asian puolesta, mutta toivottavasti siellä nyt ois joku joka on samaa mieltä.
Itse en valitettavasti kuitenkaan pääse vuosikokoukseen, puhumaan asian puolesta, mutta toivottavasti siellä nyt ois joku joka on samaa mieltä.
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
Savolaisena sanoisi "elkee hötkyilkö" asiahan ilmenee säännöistä milloin käsiteltävät asiat ilmoitetaan:
18. käsitellään muut johtokunnan esittämät asiat,
19. käsitellään jäsenten vuosikokoukselle tekemät ehdotukset, jotka on kirjallisesti jätettävä johtokunnalle tammikuun loppuun mennessä,
20. asioista, joita ei ole mainittu kokouskutsussa, voidaan keskustella, mutta ei voida tehdä päätöstä.
Kohdissa 18. ja 19. esille tulevat asiat on mainittava kokouskutsussa.
Kutsu niin vuosi- kuin ylimääräiseenkin kokoukseen toimitetaan ilmoituksella Suomen Beaglessä tai kirjeellä vähintään kymmenen (10) päivää aikaisemmin.
18. käsitellään muut johtokunnan esittämät asiat,
19. käsitellään jäsenten vuosikokoukselle tekemät ehdotukset, jotka on kirjallisesti jätettävä johtokunnalle tammikuun loppuun mennessä,
20. asioista, joita ei ole mainittu kokouskutsussa, voidaan keskustella, mutta ei voida tehdä päätöstä.
Kohdissa 18. ja 19. esille tulevat asiat on mainittava kokouskutsussa.
Kutsu niin vuosi- kuin ylimääräiseenkin kokoukseen toimitetaan ilmoituksella Suomen Beaglessä tai kirjeellä vähintään kymmenen (10) päivää aikaisemmin.
-
Maria-Riitta Huhta
-
Maria-Riitta Huhta
Maria-Riitta Huhta wrote:"Pikkulinnuilta" kuulin että vuosikokouksessa olis nyt käsittelyssä se jäsenmaksu asia ja jotain taidetaan kait puhua tästä niin paljon kohua herättäneestä vuosikirjastakin![]()
![]()
Mutta paree olis päästä ite kokouksiin mukaan niin silloinhan sen asian saa parhainten perille tai siis ainakin ääneen sanottua
-
Sinttura & Junttura
-
Henkka mies man
Jos kyse oli siitä South herts kennelissä vierailusta niin..stp wrote:Hei kuka se oli käynyt viimelehdessä siellä enklannissa, jutusta oli jäänyt kirjoittaja pois?
Mielenkiintoinen juttu,
Veikkaus: Vesa Meriläinen ja Mariette Viljanen
Toinen kasvattaa Astalan ja toinen Highway's kennelnimellä. Voi itse päätellä kumpi on kumpi..
Eikö Stp muka tienny...
-Jos ei metsästykseen jalostetulla koiralla metsästä, niin mitä sillä sitten pitäisi tehdä?-
... vuosikokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus alkaa olla pahasti vaakalaudalla kun ei lehti tule... Ihan vain näin välihuomautuksena, jos joku haluaa kokouksen kyseenalaistaa...
Kutsu vuosikokoukseen toimitetaan ilmoituksella Suomen Beaglessä tai kirjeellä vähintään kymmenen (10) päivää aikaisemmin.
Kutsu vuosikokoukseen toimitetaan ilmoituksella Suomen Beaglessä tai kirjeellä vähintään kymmenen (10) päivää aikaisemmin.
*Olen beagle...mikä on sinun tekosyysi?*
-
Sinttura & Junttura