Vuosikokous 2007

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Gia

Vuosikokous 2007

Post by Gia »

Onkohan vuosikokouksessa käsiteltävänä muuta kuin tavanomaiset sääntömääräiset vuosikokousasiat? Jos on muuta, niin mitä?
*Olen beagle...mikä on sinun tekosyysi?*
Sinttura & Junttura

Post by Sinttura & Junttura »

Minuakin kiinnostaa, koska olen tuosta perheenjäsen (jäsenmakusta) laittanut kirjeen puheenjohtajalle, että johtokunta ehdottaa vuosikokoukselle tuota ko. asiaa jotta saadaan tehtyä se sääntömuutos.

Itse en valitettavasti kuitenkaan pääse vuosikokoukseen, puhumaan asian puolesta, mutta toivottavasti siellä nyt ois joku joka on samaa mieltä.
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
AnttiS

Post by AnttiS »

Savolaisena sanoisi "elkee hötkyilkö" asiahan ilmenee säännöistä milloin käsiteltävät asiat ilmoitetaan:

18. käsitellään muut johtokunnan esittämät asiat,
19. käsitellään jäsenten vuosikokoukselle tekemät ehdotukset, jotka on kirjallisesti jätettävä johtokunnalle tammikuun loppuun mennessä,
20. asioista, joita ei ole mainittu kokouskutsussa, voidaan keskustella, mutta ei voida tehdä päätöstä.

Kohdissa 18. ja 19. esille tulevat asiat on mainittava kokouskutsussa.

Kutsu niin vuosi- kuin ylimääräiseenkin kokoukseen toimitetaan ilmoituksella Suomen Beaglessä tai kirjeellä vähintään kymmenen (10) päivää aikaisemmin.
Gia

Post by Gia »

Kyllä minä säännöt tunnen :wink: ei siitä ollut kysymys... Kunhan tavalliseen tapaani hoppuilen. Ilmeisesti ei ole mullistavia asioita tiedossa, niin ehtii asiaa sulatella 10 päivän ajan... Eli lehti on siis odotettavissa viimeistään 7.3 mennessä... odotellaan :)
Maria-Riitta Huhta

Post by Maria-Riitta Huhta »

"Pikkulinnuilta" kuulin että vuosikokouksessa olis nyt käsittelyssä se jäsenmaksu asia ja jotain taidetaan kait puhua tästä niin paljon kohua herättäneestä vuosikirjastakin :?: :?: :?: Mutta paree olis päästä ite kokousiin mukaan niin silloinhan sen asian saa parhainten perille tai siis ainakin ääneen sanottua :wink:
Maria-Riitta Huhta

Post by Maria-Riitta Huhta »

Maria-Riitta Huhta wrote:"Pikkulinnuilta" kuulin että vuosikokouksessa olis nyt käsittelyssä se jäsenmaksu asia ja jotain taidetaan kait puhua tästä niin paljon kohua herättäneestä vuosikirjastakin :?: :?: :?: Mutta paree olis päästä ite kokouksiin mukaan niin silloinhan sen asian saa parhainten perille tai siis ainakin ääneen sanottua :wink:
Gia

Post by Gia »

Jokos kaikille on tullut uusin Beagle-lehti?
Sinttura & Junttura

Haapajärvelle ei ainakaan
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
Gia

Post by Gia »

...eipä ole tullut kyllä tännekään... Silläpä kyselin....
stp

Post by stp »

Hei kuka se oli käynyt viimelehdessä siellä enklannissa, jutusta oli jäänyt kirjoittaja pois?

Mielenkiintoinen juttu,

Kivirannan Beaglet
Henkka mies man

Post by Henkka mies man »

stp wrote:Hei kuka se oli käynyt viimelehdessä siellä enklannissa, jutusta oli jäänyt kirjoittaja pois?

Mielenkiintoinen juttu,
Jos kyse oli siitä South herts kennelissä vierailusta niin..
Veikkaus: Vesa Meriläinen ja Mariette Viljanen

Toinen kasvattaa Astalan ja toinen Highway's kennelnimellä. Voi itse päätellä kumpi on kumpi.. 8)

Eikö Stp muka tienny... :roll:
-Jos ei metsästykseen jalostetulla koiralla metsästä, niin mitä sillä sitten pitäisi tehdä?-
Gia

Post by Gia »

... eikä tullut lehti vielä tänäänkään... :?
Gia

Post by Gia »

... vuosikokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus alkaa olla pahasti vaakalaudalla kun ei lehti tule... Ihan vain näin välihuomautuksena, jos joku haluaa kokouksen kyseenalaistaa...

Kutsu vuosikokoukseen toimitetaan ilmoituksella Suomen Beaglessä tai kirjeellä vähintään kymmenen (10) päivää aikaisemmin.
Sinttura & Junttura

Joo ei oo postiluukkuun kolahtanut beagle lehteä vieläkään, tänään on jo 14.3, katottan tuleeko tänään? Saadanko lehteä ennen vuosikokouksta?
KeijoN

Post by KeijoN »

Jooppa joo, ei ole tullut lehteä tännekkään päin.
Post Reply